وزنه بردار وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی گفت: من تمام تلاش خود را انجام داده ام اما این کوروش باقری است که تصمیم نهایی را برای رفتن من به مسابقات جهانی می گیرد.

سجاد بهروزی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید به مسابقات جهانی اعزام شوید یا خیر اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام دادم تا نظر مثبت مربیان را جلب کنم. در رکوردگیری آخر نیز هرچند از ناحیه کمر کمی دچار مصدومیت بودم اما وزنه های خوبی را بالای سر بردم. اکنون تصمیم نهایی را کوروش باقری اتخاذ می کند و او مشخص می کند من به لهستان بروم یا نه.

وی افزود: امیدوارم باقری هرچه زودتر به اردوها برگردد تا تمرینات مان را بهتر ادامه دهیم و رکوردهای مان را افزایش دهیم. من از رکوردگیری آخر چندان رضایت ندارم و باید بیشتر از اینها زحمت بکشم.

بهروزی در پاسخ به این سوال که مهم ترین رقیبت پسرعمویت است، آیا این کار را سخت نمی کند، تصریح کرد: فرقی نمی کند که من مدال بگیرم یا جابر. مهم این است که ایران در این وزن صاحب مدالی خوشرنگ شود تا بتواند نتیجه درخشان را به دست آورد.

وزنه بردار وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی خاطرنشان کرد: آقای باقری اگر در تمرینات حضور داشت، بی شک رکوردهای ما اکنون بیشتر از این بود. در روز رکوردگیری نیز نبود باقری محسوس بود و بی نظمی موجود در سالن حاصل غیبت باقری بود. امیدواریم که او به زودی بازگردد. کوروش باقری باید تا سال ها کنار وزنه برداری بماند تا موفقیت ها ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت اعزام چه نتیجه ای به دست خواهی آورد، گفت: قصد دارم به رکورد وزنه هایی که پیش از این زدم دست پیدا کنم تا مدالی خوش رنگ را برای ایران به دست آورم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات