مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: صحبت های مایلی کهن درباره پرسپولیس و اتفاقاتش هیچ ارتباطی با تیم ما ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا کشوری فرد درباره صحبت های مایلی کهن در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پرسپولیس گفت: آقای مایلی کهن به عنوان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نظرش را درباره پرسپولیس و دایی گفت و این صحبت ها هیچ ارتباطی با تیم ما ندارد.

وی با بیان اینکه صحبت های مایلی کهن هیچ حاشیه ای برای صبا در پی نخواهد داشت، اظهار داشت: تیم ما اکنون وضعیت خوبی دارد و هیچ مشکلی نداریم. صحبت های مایلی کهن هم نظر شخصی اش بوده است.

مدیرعامل باشگاه صبای قم با اشاره به درگیری عنایتی و حسینی، گفت: اتفاقات بازی با پرسولیس طبیعی بود. درگیری بین عنایتی و حسینی ۲ بازیکن با تجربه کشورمان هم جزو اتفاقات طبیعی فوتبال بود و این ۲ نفر اختلافی با یکدیگر نداشتند. من با عنایتی هم که صحبت کردم گفت هیچ مشکلی با حسینی نداشت و یک برخورد عادی بود.

کشوری فرد با بیان اینکه دیدار صبا و پرسپولیس بازی خوبی بود، عنوان کرد: بازیکنان ما هر چه در توان داشتند، گذاشتند. تیم جوانی داریم که روی بی تجربگی از پرسپولیس گل خورد. پرسپولیس تیم بزرگی است که در نیمه دوم خوب بازی کرد اما ما موقعیت داشتیم و می توانستیم برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم بهتر شویم و فکر می کنم حالا که بازیکنان مصدوم هم برگشته اند، بهتر از این خواهیم شد. باید در تیم بازنگری شود و با تلاش آقای مایلی کهن و مربیان با تجربه ای که داریم شرایط مان را بهتر کنیم. احتمالا برای تقویت تیم در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل یکی، دو بازیکن جذب کنیم. البته آقای مایلی کهن هنوز چیزی در این باره نگفته اند اما احتمال می دهم برای تقویت تیم درخواست جذب بازیکن کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات