۴ خبر از پرسپولیس؛

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که اگر در نیم فصل قرار بود اتفاقی بیفتد آن زمان اعلام خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که روز گذشته خبر رسید خیری که قرار بود بخشی از پول رضایتنامه محمدرضا خلعتبری از عجمان را پرداخت کند پیدا شده همچنان سر قرار خود با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر نمی شود تا کم کم مسئولان پرسپولیس را به فکر چاره ای بیندازد.

* با توجه به اینکه پرسپولیس چهار دروازه بان دارد به احتمال فراوان در نیم فصل یکی از این دروازه بان ها به صورت قرضی از این تیم جدا می شوند. هدف دایی از این کار این است که دروازه بان هایش شرایط مسابقه را از دست ندهند. گفته می شود این دروازه بان رضا محمدی است.

* خبر دیگر از سرخپوشان مربوط به رضا حقیقی و میلاد غریبی است. اما علی دایی در این خصوص گفت: «فعلا هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نخواهد شد و اگر در نیم فصل قرار بود اتفاقی بیفتد آن زمان اعلام خواهد کرد اما فعلا خبری در این باره و موافقات کادر فنی نیست. »

* خبر آخر از قرمز پوشان اینکه بالاخره پس از پیگیری های فراوان امروز مبلغی از سوی وزارت ورزش به حساب باشگاه پرسپولیس ریخته شد البته این پول کمتر از آنی است که به استقلالی ها داده شده و به همین دلیل پرسپولیسی ها قرار است در این باره با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش گفتگو کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات