هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باید هر ۳ بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش افکارنیوز ، امید عالیشاه درباره عدم دعوتش به تیم ملی گفت: نظر کادر فنی این بوده ولی انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم. در هر حال به نظر کی روش احترام می گذارم و امیدوارم در اردوهای بعدی حضور داشته باشم.

وی در مورد تساوی پرسپولیس و صبا گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد. مطمئناً سعی می کنیم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید در بازی های خارج از خانه هم به پیروزی برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه آیا پرسپولیس می‎تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر، اظهار داشت: برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم باید هر ۳ بازی پایانی نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم و ۳۰ امتیازی شویم، چون در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن از تیم ها بسیار مشکل است.

 عالیشاه در پایان تصریح کرد: تمام تلاشم این است که برای پرسپولیس بازیکن مثمر ثمری باشم. درست است که در این مدت فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده ام اما سعی می کنم در ادامه گل های بیشتری بزنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات