در قرارداد هافبک استقلال بندی قرار دارد که در صورت عدم انجام تعهدات مالی از سوی باشگاه، وی می تواند از استقلال جدا شود.

به گزارش افکارنیوز ، در چند وقت اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد ناراحتی آندرانیک تیموریان از اوضاع و احوال مالی باشگاه استقلال به گوش می رسید و حتی این موضوع سر زبان ها افتاد که آندو برای نشان دادن اعتراض خود به شرایط مالی به عمد در دیدار رفت مقابل اف سی سئول کارت زرد گرفت تا در دیدار برگشت حضور نداشته باشد که البته این شایعه از سوی برادر آندو و مسئولان استقلال تکذیب شد.

اما تیموریان که شاهد عدم تعهد مسئولان باشگاه استقلال به وعده های داده شده بود، حالا ناراحت است و البته تلاش می کند این دلخوری در عملکرد فنی اش تاثیری نداشته باشد.

این موضوع سبب شده تا آندو به صورت چراغ خاموش به دنبال جدایی از استقلال باشد. وی با پیشنهاد بسیار جدی از سوی دو باشگاه قطری مواجه شده است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در قرارداد تیموریان بندی قرار داده شده که در صورت اینکه شرایط پرداختی باشگاه استقلال طبق توافقات نباشد، قرارداد یک طرفه فسخ و بابت جدایی اش مبلغی برای صدور رضایت نامه ندهد. این بند قرارداد باعث شده تا آندو بیشتر از قبل به پیشنهادات خارجی اش فکر کند.

در همین خصوص با سرژیک تیموریان گفتگو کردیم که برادر بزرگتر آندو هم خبر پیشنهادهای قطری هافبک استقلال را تایید کرد و به این موضوع اشاره داشت که ممکن است در آینده هر اتفاقی رخ بدهد و اگر تا زمان مشخص شده – که احتمالا نیم فصل خواهد بود – طلب آندو به همراه بخشی از قراردادش پرداخت نشود، این بازیکن می تواند قرارداد را فسخ و تیم آینده اش را شخصا مشخص کند.

با این شرایط اگر فتح الله زاده تا نیم فصل نتواند رضایت آندو را از لحاظ مالی جلب کند، به احتمال زیاد این بازیکن به پیشنهاد یکی از تیم های قطری جواب مثبت خواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات