آرسن ونگر پس از توقف تیمش برابر وست بروم ویچ می گوید، صحبت درباره قهرمانی در لیگ برتر خیلی زود است.

به گزارش افکارنیوز ، آرسنال شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک برابر وست بروم ویچ متوقف شد اما با کسب یک امتیاز از این بازی به صدر جدول صعود کرد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از توقف برابر وست بروم ویچ گفت: نتیجه مسابقه می توانست برای ما بدتر از تساوی باشد. خوشحالیم که توانستیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم.

جک ویلشر که در روزهای گذشته به دلیل مصرف سیگار حاشیه های زیادی به وجود آورده بود، در بازی برابر وست بروم ویچ تک گل تیمش را به ثمر رساند. ونگر درباره گلزنی جک ویلشر گفت: جک پسر صادقی است. وقتی کار اشتباهی از او سر بزند، این مساله را درک می کند. او انگیزه زیادی داشت که در این دیدار به تیم ما کمک کند. او خیلی سریع یاد می گیرد. ویلشر بازیکن جوان و باانگیزه ای در تیم ماست. فکر نمی کنم او بتواند ماشین گلزنی آرسنال باشد که بازیکنی است که می تواند شانس های گلزنی زیادی برای بقیه بازیکنان تیم فراهم کند. در شغل ما شما با دو دسته بازیکن سر و کار دارید: آنهایی که گل می زنند و آنهایی که توپ را به گلزن می رسانند. ویلشر در طبقه دوم قرار دارد. ما از او توقع گلزنی نداریم.

سرمربی آرسنال درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر باید شرایط ذهنی بسیار قوی داشته باشید. شرایط ذهنی و روحی تیمی است که باعث می شود تیمی بتواند در رقابت های فشرده لیگ برتر امتیازهای لازم را به دست آورد و به قهرمانی برسد. فکر می کنم اکنون مهم ترین نکته برای ما در این مقطع از فصل حفظ روند پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی های باقی مانده است. تیم ما روحیه بسیار بالایی دارد. فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است. تازه در اکتبر قرار داریم و باید در مارس و آوریل درباره قهرمانی در لیگ برتر صحبت کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات