سرمربی بانوی پیر پیروزی خانگی تیمش برابر میلان در هفته سری A را به شوک پس از خوردن سیلی تشبیه کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در آخرین بازی از هفته هفتم سری A، شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس در خانه موفق شد میلان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد تا به انتقاداتی که از این تیم به خاطر تساوی هفته گذشته در خانه برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا می شد پاسخ دهد.

آنتونیو کونته پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که تقویم بازی های فصل اعلام شد، همه گفتند یوونتوس شروع بسیار سختی دارد اما ما طی همین شروع سخت از ۷ بازی ۶ برد و یک تساوی گرفته ایم و من نمی توانم از این راضی تر باشم. بازی فوق العاده بود اما ما باید پیشرفت کنیم. در این بازی ما در اولین توپی که به سمت دروازه مان آمد گل خوردیم بنابراین بد شانس بودیم، هرچند که اشتباهات خودمان هم تاثیرگذار بود. به نظر می رسید یوونتوس به یک سیلی نیاز داشت تا از خواب برخیزد.

کونته ادامه داد: شب جنون آمیزی بود. من حتی نفهمیدم که میلان ۲۰ ثانیه پس از شروع بازی گل زده است هرچند ما کارمان را برای برگشتن به بازی برابر یک میلان قوی، خوب انجام دادیم.

گل دوم یوونتوس را سباستین جووینکو در دقیقه ۶۹،۲ دقیقه پس از ورودش به میدان به ثمر رساند تا مهر تاییدی بر تصمیم کونته بزند. سرمربی بانوی پیر در این خصوص تصریح کرد: فکر می کنم که در بازی قبلی برابر گالاتاسرای هم یک تعویض انگیزه بخش انجام دادم اما بعد از آن، گل تساوی را دریافت کردیم و همه گفتند که تصمیماتم وحشتناک بوده اند. طرز تفکر مردم به نتیجه بستگی دارد در حالی که برای ارزیابی عملکرد تیم باید ورای نتیجه را دید. خوشحالم چرا که جووینکو گلی مهم برای ما به ثمر رساند و پاسخ افراد زیادی که توانایی های او را زیر سوال می بردند داد. برای سبا خوشحالم چون هواداران یووه بیش از حد از او انتقاد می کردند، آن هم انتقاداتی غیرمنصفانه چون او هم مانند سایر مهاجمان تیم به حمایت احتیاج دارد. امیدوارم با گلی که در این بازی زد رابطه اش با هواداران دوباره خوب شود.

کونته سپس به انتقاداتی که طی یک هفته اخیر از تیم او شده است پاسخ داد و خاطرنشان کرد: من از این انتقادها متعجب نشدم چون ۲ فصل متوالی تیمم قهرمان شده است و این فصل سخت تر از همیشه است. تاریخ نشان می دهد تنها یوونتوسی که ۳ بار متوالی قهرمانی سری A شده است، یوونتوس سال های ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۵ بود. همه ما باید این موضوع را درک کنیم. بازیکنان، اعضای کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران. ما باید بسیار متحد باشیم و درک کنیم که منتقدان همیشه برای از فلج کردن و به دردسرانداختن ما تلاش خود را انجام خواهند داد.

کونته در پاسخ به این سوال که آیا او هم مانند ژوزه مورینیو، در زمان مربیگری اش در اینتر، اعتقاد دارد دنیا علیه تیم او است، اظهار داشت: من یک سری چیزها گفتم که حتی قبل از آمدن مورینیو به ایتالیا بود. زمانی که در سیه نا مربیگری می کردم از دست همه عصبانی بودم چون با اینکه در رده دوم جدول (سری B) بودیم باز هم همه از ما انتقاد می کردند. من تحت تاثیر حرف بقیه قرار نمی گیرم، از دیگران الگوبرداری نمی کنم و تنها همان چیزی را می گویم که حس می کنم. به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که بتوانم ۱۳ سال برای یوونتوس بازی کنم، پس می دانم که این کار سختی است. حالا وارد وقفه بازی های ملی می شویم و پس از آن هم باید برای یک هفته سخت دیگر و ۲ بازی دشوار مقابل فیورنتینا و رئال مادرید آماده شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات