غضب کرانچار گریبان آرش را گرفت

کرانچار پس از اطلاع از رفتار افشین، قبل از ترک اصفهان، به مدیران سپاهان تاکید کرد که دیگر نیازی به افشین ندارد. کرانچار توضیح داد که با توجه به گزارش کادر پزشکی افشین هیچ مصدومیتی ندارد و تمارض می کند ضمن اینکه نسبت به نیمکت نشینی اش اعتراض کرده و به دلیل همین بی انضباطی ها او را نمی خواهد.

گروه ورزشی - اوضاع در اصفهان به هیچ وجه بر وفق مراد آرش افشین نیست. او که با یک دنیا امید و آرزو پیراهن زرد سپاهان را بر تن کرد اما خیلی زود در این تیم نیمکت نشین شد و حالا کار به جایی رسیده که خبر اخراج او از سپاهان به گوش می رسد. اتفاقی که ریشه در ماجراهای هفته اخیر دارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ پس از دیدار دربی اصفهان، افشین از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و از همان زمان برای سپاهان به میدان نرفت. گفته می شود پزشک تیم مصدومیت این بازیکن را تایید نکرده و ظاهرا افشین به خاطر بازی گرفته نشدن از سوی کرانچار، تمارض به مصدومیت می کند و همین سبب شده تا کرانچار از او بازی نگیرد. افشین در جریان بازی با مس ۹۰ دقیقه تمام روی نیمکت نشست و حرص خورد وجالب اینکه پس ناکامی طلایی پوشان در گلزنی به شدت از طرف تماشاچی ها مورد تشویق قرار گرفت و همین مسئله بود که عصبانیت آرش بیشتر کرد تا جایی که می شد روی صورت گداخته اش کباب پخت!

افشین پس از اینکه دید کرانچار علی رغم تشویق هواداران و ناکامی تیمش در گلزنی به او میدان نمی دهد، در دقایق پایانی با عصبانیت نیمکت تیم را ترک کرده و به رختکن رفت و قبل از ورود تیم به رختکن از ورزشگاه خارج شد. اتفاقی که عصبانیت کرانچار را در پی داشت و او پس از اطلاع از رفتار افشین، قبل از ترک اصفهان، به مدیران سپاهان تاکید کرد که دیگر نیازی به افشین ندارد. کرانچار توضیح داد که با توجه به گزارش کادر پزشکی افشین هیچ مصدومیتی ندارد و تمارض می کند ضمن اینکه نسبت به نیمکت نشینی اش اعتراض کرده و به دلیل همین بی انضباطی ها او را نمی خواهد.

مدیران سپاهان فعلا به دلیل تعطیلی تمرینات سپاهان و سفر کرانچار به کرواسی این موضوع را مسکوت گذاشته اند و منتظر بازگشت سرمربی سختگیر خود از زاگرب هستند تا تکلیف افشین را روشن کنند. هر چند که با توجه به روحیه خاص کرانچار و تجربه مشابه با جباری بعید به نظر می رسد که او نظر خود را تغییر دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات