به دنبال حذف ۳ عضو تیم ملی ووشوی بانوان از اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی، مجلس شورای اسلامی پیگیر این مسئله شده است.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از برگزاری پر حرف و حدیث مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان که بدون حضور داور و فقط با شرکت" پانگ یان" سرمربی چینی تیم ملی برپا شد، سوده عزتی نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۱ سنگاپور، صدیقه دریایی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۲ هوشی مینه ویتنام و سوسن سلیمان آبادی یکی از اردونشینان با سابقه تیم ملی کنار گذاشته شدند.

در این بین ۳ نفر مذکور شکایت خود را به نمایندگان استان کرمانشاه و مازندران در مجلس شورای اسلامی برده و این ۲ نماینده به سیف زاده مدیر کل امور مجلس شورای اسلامی در وزارت ورزش و جوانان موکدانه دستور دادند تا پیگیر جدی این تخلف فدراسیون ووشو شود.

بدین ترتیب نشست ویژه مسئولان وزارت ورزش با سیف زاده و همچنین علیرضا خسروی نایب رییس و بدرالملوک کهرنگی نائب رییس بانوان فدراسیون ووشو و سه عضو خط خورده تیم ملی روز چهارشنبه دهم مهرماه در دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد و نماینده امور مجلس وزارتخانه بشدت مسئولان فدراسیون و بخصوص کهرنگی را بازخواست کرد که چرا با اعمال نفوذ بر روی نام این سه گزینه خط قرمز کشیده اند.

این در حالیست که به دلیل عدم پاسخ موجه از سوی مسئولان فدراسیون، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو که به همراه تیم ملی در سفر اندونزی حضور داشت باید به زودی در وزارت ورزش حضور یافته و در مورد این اتفاق جواب بدهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات