مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «کسانی که انتقاد می کنند هر وقت سرمربی تیم ملی شدند می توانند من را دعوت نکنند، همین! »

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد پولادی بعد از هفت ماه دوری از میادین هنوز نتوانسته مجوز حضور در تمرینات را به دست بیاورد. این بازیکن همچنان باید مداوای پایش را انجام دهد تا بتواند حداقل در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان برود. اما خبری در خصوص وضعیت او منتشر شد مبنی بر این که آشیل پایش به دلیل بی تحرکی کوتاه تر شده است. از سوی دیگر، با وجود این مصدومیت پولادی به تیم ملی هم دعوت شد و همین مسئله تعجب خیلی ها را به همراه داشت. دیروز در همین رابطه مصاحبه ای با پولادی انجام دادیم:

* وضعیت مصدومیتت چطور است؟

- خیلی بهتر شدم. دکتر به من اجازه دویدن داد و می توانم تمریناتم را با فشار بیشتری انجام دهم.

* پس برای دویدن مشکلی نداری؟

- باید زیر نظر پزشک و بدنساز تیم کار کنم تا مشکلی پیش نیاید. باید آرام بدوم و در کل شرایطم خوب است.

* درست است، آشیل پایت کوتاه شده؟

- به خاطر بی تحرکی این مسئله طبیعی است و پیش می آید. پای من هفت ماه بی تحرک بوده و خشک شده. مشکل خاصی وجود ندارد و با فیزیوتراپی و تمرین دوباره می توانم به روزهای خوبم برسم. فعلا باید با بدنساز کار کنم تا از لحاظ بدنی آماده شوم.

* نیم فصل دوم می توانی بازی کنی؟

- اگر مداوایم همینطور خوب پیش برود می توانم بازی کنم. اما نباید عجله کنم. دوست دارم هر چه زودتر بازی کنم و دلم برای بازی کردن لک زده است.

* بازی پرسپولیس و صبا را دیدی؟

- به متاسفانه پرسپولیس نبرد در حالی که بچه ها موقعیت های خوبی داشتند.

* اما صبا هم فرصت های خوبی داشت؟

- به نظر من پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد. مخصوصا در نیمه دوم اگر بچه ها بیشتر دقت می کردند حتما گل های بیشتری می زدند. باید طوری برنامه ریزی کنیم که در بازی های خارج از خانه هم ۳ امتیاز را بگیریم. چون بچه ها خوب بازی می کنند و حیف است دست خالی برگردند. البته خدا را شکر یک امتیاز از قم گرفتند.

* در این بازی بازیکنان دو تیم هم زیاد درگیر شدند.

- در این شرایط که بازی حساس است بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند و حتی ضربان قلب آنها بالا می رود. اما بازیکنان باید در هر شرایطی خودشان را کنترل کنند. باید در بازی های آینده بازیکنان با آرامش بیشتری بازی کنند.

* راستی دعوت شدنت به تیم ملی را تبریک می گویم.

- ممنون، خوشحالم کی روش روی من نظر دارد.

* اما دعوت شدنت در حالی که مصدوم هستی، عجیب بود.

- اولا باید از مربیان تیم ملی تشکر کنم چون در حق بنده لطف کردند. وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم و از لحاظ روحی و روانی شارژ شدم. من هم مثل بقیه به اردو می روم و شرایطم را برای کی روش توضیح می دهم.

* شاید هم خط بخوری؟

- بعدش برایم مهم نیست و فعلا خوشحال هستم. واقعا انگیزه ام بیشتر شد. می خواهم با کی روش صحبت کنم و بعد ایشان تصمیم می گیرند در تیم ملی مداوایم را انجام دهم یا به تمرین پرسپولیس برگردم.

* جواب انتقادها را چطور می دهی؟

- چه انتقادی؟

* تو مصدوم بودی و دعوت شدی و همین مسئله باعث شده از کی روش انتقاد کنند؟

- کسانی که انتقاد می کنند هر وقت سرمربی تیم ملی شدند می توانند من را دعوت نکنند، همین! نمی توانم حرف دیگری بزنم.

* دعوت نشدن پیام صادقیان هم دیگر انتقاد از کی روش است.

- شاید به خاطر حضور پیام در تیم زیر ۲۲ ساله ها این تصمیم گرفته شد. کادر فنی تیم ملی باید در این موردنظر بدهند. اما دعوت نشدن پیام از ارزش هایش کم نمی کند. مربیگری سلیقه ای است ولی پیام هم بازیکن خوبی است و باید برای اردوهای بعدی تلاش کند.

* در این مدت کادر فنی تیم ملی پیگیر اوضاع و احوالت بودند؟

- دکتر خانلری پیگیر مصدومیت و روند درمانم بودند. آقای آقاجانیان و گاسپارهم به تمرینات پرسپولیس آمده بودند و از وضعیت من خبر داشتند.

* پرسپولیس می تواند با این روند در نیم فصل صدرنشین شود؟

- ما بایدتمام هدف مان را برای قهرمانی بگذاریم. فکر می کنم نیم فصل دوم کار سختی داریم چون بازی های خارج از خانه زیادی داریم. رقابت نزدیک است و امیدوارم پرسپولیس در نیم فصل صدرنشین شود.

* صحنه مصدومیت فریدون زندی را دیدی؟

- بله، خیلی ناراحت شدم. مصدومیت بدترین اتفاق برای فوتبالیست است. امیدوارم فریدون روحیه اش را حفظ کند و بتواند زودتر به فوتبال برگردد. واقعا او را درک می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات