هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «به آقا جواد نمی آید این کار را انجام دهد. »

به گزارش افکارنیوز ، هر چند پیام صادقیان از عدم دعوت به تیم ملی کلی تعجب کرده بود اما او هیچ صحبتی علیه لیست اخیر مربیان تیم ملی نکرد و گفت به نظر کی روش احترام می گذارد و سعی می کند با سخت کوشی و تمرینات خوب در لیست تیم ملی باشد. صادقیان یکی از دعوت نشدگان بحث برانگیز تیم ملی بود.

* از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحتی؟

- ناراحت که شدم اما به نظر کی روش احترام می گذارم. سعی می کنم از این به بعد در تمرینات تیم دو برابر تلاش کنم و با ارائه بازی های خوب نظر مثبت کی روش را جلب کنم. حتم بدانید انگیزه هایم بیشتر شده و با سخت کوشی کاری می کنم که در لیست بعدی تیم ملی باشم. مطمئنا سعی می کنم بهترین فوتبال را انجام بدهم.

* بعضی از بازیکنان مصدوم مانند ماهینی و پولادی به تیم ملی دعوت شدند اما جای تو و مثلا بنگر یا حقیقی در لیست نیست؟

- در مورد اینکه چرا ما به تیم ملی دعوت نشدیم حرف نمی زنم. پولادی و ماهینی هم از بچه های خودمان هستند و از دعوتشان بسیار خوشحالم. حتم بدانید کل بازیکنان پرسپولیس تلاششان را می کنند تا به تیم ملی دعوت شوند.

* می گویند نکونام کاری کرده تا تو به تیم ملی دعوت نشوی؟

- فکر نمی کنم این شایعه صحت داشته باشد. من چنین عقیده ای ندارم. از کسانی که چنین شایعاتی را ساختند خواهش می کنم بس کنند و به شایعات دامن نزنند چرا که شخصیت آقا جواد بسیار بالاتر از این حرف هاست. به او نمی خورد چنین کاری کند و حتم بدانید من این حرف و حدیث ها را باور نمی کنم. واقعا نکونام از شخصیت بالایی برخوردار است و هیچ وقت چنین کاری را نمی کند.

* در مورد بازی با صبا چطور؟

- اگر در خصوص این بازی سئوال دارید بپرسید اما اصلا قصد صحبت در مورد تیم ملی را ندارم. خواهش می کنم چیزی در مورد این قضیه نپرسید چون جواب نمی دهم.

* پس از بازی با صبا صحبت کن؟

- بازی بسیار خوبی بود. متاسفانه علیرغم خلق موقعیت های فراوان نتوانستیم گل پیروزی بخش را بزنیم ما سه موقعیت صد در صد را در این دیدار هدر دادیم.

* چرا نتوانستید در زدن ضربات آخر موفق عمل کنید؟

- دلیل خاصی نداشت. خود من یک شوت خوب زدم که توی دروازه نرفت. باور کنید در آن صحنه نفهمیدم دروازه بان صبا چطور توپم را از گل کشید بیرون. محمد نوری هم یک شوت زد که متاسفانه به پای سیدصالحی خورد و چندین موقعیت گل دیگر که متاسفانه تبدیل به گل نشد و ما با کسب یک امتیاز به تهران برگشتیم.

* از اینکه در قم نتوانستید صبا را ببرید استرس نداشتید؟

- نه بابا، استرس نداشتیم. ما از دقیقه یک کلی توپ روی دروازه صبا ریختیم که متاسفانه توی دروازه نرفت.

* خیلی ها انتظار دارند پیام صادقیان همه را دریبل کند و گل بزند؟

- دقیقا همین طور است که می گویید. اتفاقا مقابل صبا خیلی خوب و ساده بازی کردم و از عملکرد خودم راضی ام. اما همانطور که شما گفتید انتظارات مردم بالا رفته و کسی دوست ندارد من ساده بازی کنم، بجنگم و مثمرثمر بدوم. قطعا با این توقعات انتظار از من بیشتر شده به همین دلیل کارم بسیار سخت شده اما فکر می کنم جمعه کار خودم را انجام دادم و فوتبال بدی را به نمایش نگذاشتم. من ساده و جنگنده کار کردم.

* گویا با بیماری به میدان رفتی؟

- بله، من از چند روز پیش دچار سرماخوردگی شدیدی شده بو دم با این حال سعی کردم در بازی با صبا بیماری ام را فراموش کنم و هرچه در چنته دارم برای تیم محبوبم رو کنم. حتی کادر فنی و علی آقا از عملکردم رضایت داشتند.

* خیلی ها معتقدند نحسی برنامه ۹۰ روی شیوه کار تو هم اثر منفی گذاشته بود؟

- اصلا چنین نیست. چرا چنین حرفی می زنید؟ ! من بهترین فوتبالم را ارائه کردم و موقعیت های فراوانی داشتم اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

* در یک صحنه کم مانده بود با بازیکن صبا زد و خورد کنی و خیلی عصبی بودی؟

- مورد خاصی نبود. این طور اتفاقات در فوتبال پیش می آید. در آن صحنه من روی زمین افتاده بودم اما بازیکن صبا با استوک روی دستم و کتفم آمد من هم عصبی شدم گفتم چه خبرته؟ بنده خدا خودش هم از این قضیه ناراحت شد به سمتم آمد و معذرت خواهی کرد. مشکلی نبود. شما هم بزرگش نکنید. چرا که یک صحنه کاملا طبیعی بود و این بازیکن نتوانست خودش را کنترل کند.

* زمین قم چطور بود؟

- زیاد جالب نبود اما نسبت به زمین شیراز و چمن مصنوعی کیفیت بهتری داشت.

* قبول داری خیلی سخت به گل می رسید؟

- فوتبال همین است. شما دیدید که ما در این بازی چقدر موقعیت خلق کردیم قسمت نبود برنده شویم. وقتی نوری می زند و توپ روی خط به پای سیدصالحی می خورد و موقعیت های ما یکی پس از دیگری هدر می رود، تقصیر مانیست. این از اتفاقات فوتبال است.

* و درگیری مایلی کهن و دایی؟

- من نمی توانم در این مورد حرف بزنم. خودشان می دانند.

* اما این وضعیت پرسپولیس را عقب می اندازد؟

- الان هم همچین عقب نیستیم. ما با صدر جدول دو امتیاز و با چهارم یک امتیاز فاصله داریم و تفاضلمان ۲۲ امتیاز است. حقم بدانید می توانیم این فاصله را از بین ببریم و خودمان را به صدر جدول برسانیم.

* لیگ هم که به تعطیلات رفت این قضیه به نفع پرسپولیس است؟

- نمی دانم، نمی توانم در این مورد حرف بزنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات