مهاجم ملی پوش پرسپولیس امیدوار است تیم ملی بتواند در فاصله ای که تا آغاز جام جهانی باقی مانده با تیم های خوب دنیا بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا خلعتبری درباره حضور در اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی با مقابل تایلند در مقدماتی جام ملت های آسیا اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوب است فقط خیلی بهتر می شد اگر دو اردوی قبلی تیم ملی هم برگزار می شد. هفته آینده بازی حساسی مقابل تایلند داریم. به هرحال آنها تیم قدرتمندی هستند که نماینده شان تا جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده است.

او درباره اینکه تیم ملی با از دست دادن دو فیفادی از این جهت از کشورهای دیگر عقب است، گفت: دوست داشتیم مثل کره و ژاپن در این روزها با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم. اما شرایط به گونه ای شد که مشکلات اجازه نداد تیم ملی اردوهای خود را برگزار کند و آنطور که باید خودش را آماده کند. به هرحال امیدوارم در فاصله ای که تا شروع جام جهانی مانده بتوانیم با تیم های خوب دنیا بازی کنیم.

خلعتبری درباره انتقادهایی که بعضی ها به لیست جدید کی روش وارد می کنند، گفت: نظر سرمربی تیم ملی بوده که این بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند. مثلا پیام صادقیان بازیکن خیلی خوب و تاثیرگذاری است که در این چند هفته برای پرسپولیس خوب کار کرده است، اما تشخیص کی روش این بوده که او فعلا در تیم زیر ۲۲ ساله ها بازی کند اما مطمئن باشید در اردوهای بعدی او را دعوت می کند. صادقیان بازیکنی است که بعد از جام جهانی می تواند به کشورهای اروپایی ترانسفر شود.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس در ادامه درباره دیدار این تیم برابر صبای قم به ایسنا گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در همان ۱۰،۱۵ دقیقه ابتدایی می توانستیم ۲،۳ گل به صبا بزنیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و بعد از آن بازی به تعادل کشیده شد. در نیمه نخست برخلاف روند بازی یک گل خوردیم اما در نیمه دوم تلاش کردیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

او ادامه داد: متاسفانه در بازی که حق ما سه امتیاز بود، به یک امتیاز رسیدیم اما این فوتبال است دیگر و هر اتفاقی می تواند در آن رخ دهد.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در بازی های خارج از خانه موفق نبوده، گفت: علت خاصی ندارد. ما این بازی را می توانستیم ببریم. در اصفهان هم دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. به نظر من مشکل خاصی وجود ندارد. در ایران اگر تیمی بازی های داخل خود را ببرد و بازی های خارج از خانه را مساوی کند قهرمان است. مطمئن باشید نوبت برد ما در بازی های خارج از خانه می رسد. تاکنون هیچ تیمی مثل پرسپولیس بازی های خانگی خود را نبرده است.

مهاجم پرسپولیس درباره عملکرد خود از زمان حضورش در این تیم گفت: سرمربی تیم باید در این رابطه نظر بدهد. من تمام تلاشم را می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم. متاسفانه روزهای اول از ناحیه مچ پا مصدومیت داشتم که کمی کارم را سخت کرد. سه، چهار بازی است که برای پرسپولیس گل نزدم اما مطمئن باشید گل های من هم از راه می رسد و اگر توپ بخواهد به گل تبدیل می شود و از این بابت نگران نیستم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات