سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز می گوید به عنوان یک مربی از دعوای رسانه ای علی دایی و محمد مایلی کهن ناراحت شده است. او از دو طرف خواست خودخواهی وخود محوری را کنار بگذارند تا به اصالت و رسالت خود لطمه نزنند.

به گزارش افکارنیوز ، محمود یاوری در خصوص دعوای اخیر محمد مایلی کهن و علی دایی سرمربیان صبای قم و پرسپولیس تهران و بداخلاقی های موجود در فوتبال اظهار داشت: دایی و مایلی کهن هر دو در فوتبال ایران از جمله افراد تاثیرگذار بوده اند ولی آنها در این ماجرا نباید به خودشان فکر کنند. این یک نوع خود محوری است. مربی تعلیم دهنده است و بالاترین تعلیم دهنده هم رب العالمین است. اگر ما مربی هستیم و اینگونه رفتار می کنیم به اسم خدا بی حرمتی کرده ایم. من از دایی و مایلی کهن می خواهم این خودمحوری و خودخواهی را کنار بگذارند.

وی خطاب به دایی و مایلی کهن تاکید کرد: شما سمبل و الگوی مردم هستید. من خودم سراپا عیبم ولی این را می فهمم که وقتی یک صدا بیش از حد بلند شود، دیگر منطقی نخواهد بود. با این کارها فقط به اصالت و رسالت خود ضربه می زنید. ما اصل را رها کرده ام و به فرعیات چسبیده ایم.

مسن ترین سرمربی لیگ برتر ادامه داد: در حدی نیستم که بخواهم کسی را موعظه کنم و پند بدهم ولی به عنوان یک مربی از این درگیری ناراحت شدم. سروران من! چرا باید این اتفاقات در فوتبال ما رخ بدهد؛ آیا این مسائل به جز این است که به فوتبال و فرهنگ مردم ما لطمه می زند؟

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات