سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نسبت به لیست دعوتی تیم ملی معترض هستیم، گفت: نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان گله مند هستیم و منتظر جواب کادر فنی تیم ملی در این خصوص هستیم.

به گزارش افکارنیوز، حسین فرکی اظهار کرد: وقتی ما لیگ را به عنوان یک اصل برای تیم ملی قرار می دهیم، این نحوه انتخاب بازیکنان و دعوت آنها به تیم ملی به این معناست که اصلا لیگ معنایی ندارد.

وی بیان کرد: من بارها هم اعلام کرده ام که تیم ملی برای ما در اولویت است و نظر سرمربی تیم ملی برای ما قابل احترام است و همیشه نیز از تیم ملی حمایت کرده ام. از این به بعد هم حمایت خواهم کرد ولی این گله را هم دارم که چرا بازیکنی از تیم فولاد به تیم ملی دعوت نمی شود.

سرمربی فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: نسبت به این موضوع که حق مجموعه ای به این بزرگی ضایع شده است، گله مند هستیم و به این صورت نیست که بگوییم آنها هر کاری که می کنند، درست است. ضمن احترام به کادر فنی تیم ملی، ما در این بخش و نحوه انتخاب بازیکنان معترض هستیم و منتظر پاسخ آن ها هستیم که آیا حق فولادی که اکنون صدر جدول قرار دارد، داشتن حتی یک بازیکن در تیم ملی در بین ۲۷ بازیکن است یا خیر؟

وی گفت: من همیشه معتقدم که باید به تصمیمات کادر فنی تیم ملی احترام بگذاریم اما بعد از این بازیکنان ما با چه انگیزه ای کار کنند وقتی که دیده نمی شوند. آنها تاکنون امیدشان این بوده است که نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنند ولی کادر فنی تیم ملی کجا است که نظرش جلب شود؟

فرکی بیان کرد: کادر فنی تیم ملی یکسری بازیکنان را برای خودشان انتخاب کرده اند و در حال کار کردن هستند. پس با این شرایط ما باید بگوییم که لیگ نقشی در تیم ملی ندارد و خیال مان را راحت کنیم و با بازیکنان مان صحبت کنیم که کار خودشان را انجام دهند و به رسیدن به تیم ملی امیدوار نباشند.

وی افزود: بازیکنانی ازجمله بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات این شایستگی را دارند که به تیم ملی دعوت شوند و حداقل به این که دیده می شوند، امیدوار شوند. به هر حال این حق مسلم ما است که بازیکنی در تیم ملی داشته باشیم و این که اکنون بازیکنی از فولاد به تیم ملی دعوت نشده نشان می دهد که اصلا نگاه کادر فنی تیم ملی به لیگ نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: پس این موضوع حاکی از این است که رفتن سر تمرینات تیمها و دیدن بازی ها توسط دستیاران کی روش، اصلا معنایی ندارد. اگر آنها نشسته اند و بازی ها را دیده اند، پس خواب بوده اند و آن چه فردوسی پور در برنامه" نود" نشان داد، درست بوده است. صحبت ما این نیست که چه بازیکنی انتخاب شده است، موضوع این است که خود این بازیکنان دعوت شده هم باتوجه به وضعیتی که از شروع لیگ تاکنون داشته اند، انتظار دعوت شدن به تیم ملی را نداشته اند. در مقابل این بازیکنان عده ای دیگر در حال تلاش بودند که به چشم بیایند اما چه کسی باید آنها را می دیده است؟

وی اظهار کرد: به هر حال ما به سهم خودمان این گله را نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی داریم. می دانم به تمام لیست ها ایرادی وارد است ولی تیم ما هیچ زمانی به هیچ لیستی اعتراض نداشته است چرا که احساس می کردیم که بازیکنان ما دیده خواهند شد. با این شرایط خیلی چیزها ذهنیت من را تغییر داد که اینها بماند برای بعدها.

فرکی در ادامه درباره شرایط تیمش هم گفت: پس از دیدار مقابل نفت تهران و با توجه به تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی، استراحتی سه، چهار روزه به بازیکنان مان دادیم و از فردا (۱۶ مهرماه) تمرینات مان را برای دیدار آینده مقابل تراکتورسازی آغاز می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شکست مقابل نفت تهران تاثیری در روحیه تیم نداشت چرا که فوتبال حرفه ای است. به نظرم ما عملکرد خوبی برابر نفت تهران داشتیم و خود گل محمدی هم گفت که تصور این پیروزی را نداشته ام. به هر حال ما سه امتیاز با ارزش این بازی را از دست دادیم. ما در چنین مواقعی نگاه مان به تیم های دیگر هم است و وقتی نتایج سایر تیم ها را نیز بررسی کردیم، متوجه شدیم که در جدول خیلی تغییر ایجاد نشد ولی به هر حال گرفتن این امتیازها می تواند کمی جهش تیم را بیشتر کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات