رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد اما اعتقادی به فوتبال ناپاک ندارم.

به گزارش افکارنیوز ، علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه اردوها آغاز شده است و بچه ها هم با انگیزه خوبی در تمرینات حضور دارند من هم امروز برای بررسی شرایط و بازدید از اردوها در کمپ حضور پیدا کردم.

وی در خصوص جلسه امروز فدراسیون فوتبال در مورد شکایت دایی از قهرمانی عنوان کرد: من تا زمانی که در فدراسیون بودم جلسه ادامه داشت اما به دلیل اینکه به تمرین آمدم دیگر اطلاعی ندارم که چه اتفاقی افتاده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورود مجلس به بحث رشوه و تبانی در فوتبال عنوان کرد: مجلس حق دارد در مسائل و مشکلاتی که در جامعه رخ می دهد سوال و پرسش کند. هر زمانی هم که بخواهند ما برای پاسخگویی آماده هستیم.

کفاشیان در خصوص اینکه کی روش گفته است کفاشیان وی را ممنوع المصاحبه کرده است گفت: من این کار را انجام ندادم. خودش تصمیم می گیرد که چه زمانی صحبت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما اراده ای برای مبارزه با تبانی در حال حاضر در فوتبال ایران می بینید گفت: من به فوتبال ناپاک اعتقادی ندارم. ممکن است اتفاقی هم پیش آید اما چیزی نیست که بگوییم فوتبال ناپاک است. شاید موردی هم باشد که در این صورت برخورد جدی می کنیم مانند تبانی سال گذشته در لیگ دسته اول. در همه جای دنیا هم ممکن است این اتفاقات رخ دهد. مهم این است که چگونه مقابله کنیم.

وی در خصوص اختلافات دایی و مایلی کهن گفت: هر کس می تواند نظر خود را بگوید و مراجعی هستند که رسیدگی کنند.

کفاشیان در خصوص حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در ایران گفت: وی ۱۵ و ۱۶ آبان به ایران می آید و قرار است در کنگره صحبت کند و ملاقاتی هم با رئیس جمهور داشته باشد. بازدید از فستیوال نونهالان هم در دستور کار است. هنوز در مورد اینکه وی نشست خبری داشته باشد اطلاعی نداریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که تازه ترین اقدام ها برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا چه بوده است عنوان کرد: ما با یک شرکتی که توانایی برگزاری مسابقات را دارد صحبت هایی را انجام دادیم اما هنوز کمیته خاص اقتصادی مشخص نشده است و تا این کار صورت نگیرد نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی بازیکنان معتقدند تیم های دیگر چند بازی دوستانه انجام دادند اما برای ایران این اتفاق نیفتاده است گفت: البته تیم های دیگر هم خیلی بازی نکردند اصل برنامه ما بعد از بازی با تایلند و لبنان خواهد بود و پس از آن تیم به طور کامل در اختیار کادر فنی خواهد بود.

کفاشیان در مورد اینکه منصوریان گفته است اسپانسر باید به تیم ملی زیر ۲۲ سال کمک کند گفت: ما قراردادی که بسته ایم برای تمامی رده ها است. تمام تیم ها را پوشش می دهد. برای هیچ تیمی کم نمی گذاریم و با کمکی که اسپانسر خواهد کرد بسیاری از مشکلاتمان حل می شود.

وی در خصوص برگزاری مجمع عنوان کرد: طبق تصمیم گرفته شده ششم آبان مجمع فدراسیون برگزار خواهد شد و در آن نایب رئیس دوم فدراسیون مشخص می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کشورهای عربی در خصوص حذف نام خلیج فارس توسط فیفا جلسه داشتند گفت: من در مورد این جلسه هیچ اطلاعی ندارم. چهارشنبه در اینجا با نماینده فیفا و AFC جلسه داریم و بر حقمان پافشاری می کنیم. ما نامی غیر از نام خلیج فارس را قبول نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص جلسه اش با نکونام و کی روش گفت: نکونام به دلیل اینکه سرماخورده بودم قصد احوالپرسی داشت و جلسه ام با کی روش هم خصوصی بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات