اظهارات روز گذشته مدافع ملی پوش استقلال به سوژه تمرین امروز آبی پوشان تبدیل شده بود.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* همانند روز گذشته تمرین استقلال با تعداد غایبان زیادی برگزار شد. در این تمرین پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان ۶ ملی پوش این تیم به همراه فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و جی لوئید ساموئل غایب بودند.

* قلعه نویی نیز مانند روز گذشته در تمرین آبی پوشان شرکت نداشت. سیدحسین حسینی دروازه بان دوم استقلال و فردین عابدینی در اردوی تیم زیر ۲۲ سال حضور داشتند.

* گوران لاوره که در تمرین روز گذشته غایب بود به تمرینات بازگشت. همچنین پژمان نوری و مهدی نظری در تمرین حضور یافتند.

* پیش از آغاز تمرین گوران لاوره از یکی از خبرنگاران خواست با میرشاد ماجدی سرپرست استقلال تماس بگیرد تا درباره وضعیت اقامت خود در ایران با او صحبت کند.

* اظهارات روز گذشته امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش استقلال مبنی بر اینکه کسانی که از تیم ملی دور ماندند می گویند تیم ملی شانسی به جام جهانی صعود کرده است به سوژه تمرین آبی پوشان تبدیل شده بود.

* قسمتی از سکوهای کمپ عایق بندی شده و قرار است صندلی های آبی رنگ در کمپ نصب شود. ظاهرا یکی از هواداران استقلال هزینه عایق بندی و نصب صندلی ها را تقبل کرده است.

* محمد قاضی به دلیل مصدومیت همچنان مشغول فیزیوتراپی است و نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

* داود حقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که در این فصل در تیمی حضور ندارد در تمرین استقلال شرکت کرد و با آبی پوشان تمرین کرد.

* حنیف عمران زاده، علیرضا نیکبخت واحدی و جمشیدیان زیر نظر امیر حاج قاسم تمرینات اختصاصی را انجام دادند و در کارهای گروهی شرکت نکردند.

* حدود ۲۰ هوادار نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند.

*سیروس دین محمدی هم در تمرین امروز حضور داشت.

* تمرینات استقلال با دویدن دور زمین و بازی آقاوسط آغاز شد و سپس بازیکنان در یک نیمه در دو گروه زرد و آبی فوتبال بازی کردند. در این بخش از تمرین تنها پژمان نوری، آرش برهانی و گوران لاوره از تیم بزرگسالان شرکت داشتند و به دلیل تعداد کم بازیکنان ستار همدانی در بازی فوتبال شرکت کرد.

* گفته می شود سیاوش اکبرپور و میرشاد ماجدی با یکدیگر جلسه داشتند.

به گزارش خبرنگار تسنیم، تمرینات استقلال از فردا نیز ساعت ۱۶ پیگیری می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات