مهاجم تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان از عدم دعوتش به تیم ملی ناراحت نیست گفت: به کار کردن با کی روش افتخار و همیشه به او کمک می کنم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد قاضی در خصوص آخرین شرایط خود و عدم دعوت به تیم ملی صحبت های زیرا را انجام داد.

سوال: شرایط خودت چطور است، ظاهرا مصدوم هستی؟

بعد از بازی با اف سی سئول روزی دو جلسه فیزیوتراپی انجام می دهم و فکر می کنم با تلاشی که کادر پزشکی انجام می دهد بتوانم زودتر از حد تصور به بهبودی برسم.

سوال: به تیم ملی هم که دعوت نشدی.

من تا هر زمانی که در تیم ملی بودم با تمام وجود تلاش خود را انجام دادم، در مسابقات مقدماتی جام جهانی خودم را به کی روش نشان دادم و حالا هم تلاش می کنم که در خدمت تیم ملی باشم چون ملی پوش شدن افتخاری است برای هر بازیکنی و من هم همین شرایط را دارم.

سوال: با این صحبت ها معلوم است که ناراحتی نیستی و می خواهی تلاش کنی که دوباره به تیم ملی برگردی.

در این موضوع شک نکنید که ناراحت نیستم، من تمام تلاش خودم را انجام می دهم چون به خودم اطمینان دارم اما می خواهم چیزی بگویم.

سوال: چه چیزی؟

موفقیت در جام جهانی، پیروزی ایران در دنیا محسوب می شود، وظیفه هر ایرانی است که به کی روش کمک کند و فدراسیون نیز باید این کار را انجام دهد تا او آرامش فکری داشته باشد. اگر تیم ملی ما در جام جهانی خوب نتیجه بگیرد به نفع همه است، امیدوارم بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شود و دست کادر فنی را باز بگذاریم چون او باید از همه شرایط و امکانات استفاده کند که اگر این اتفاق رخ دهد و تیم ملی نتیجه بگیرد افتخاری برای همه محسوب می شود.

سوال: مثل اینکه خیلی از کی روش شناخت داری؟

چیزی که از او می دانم این است که او فکر و ذکرش موفقیت ایران است و اگر حرص و جوشی هم می خورد به خاطر این است که دوست دارد در کارش موفق باشد، من به کار کردن با کی روش افتخار می کنم چون این واقعیت است که چه در تیم ملی باشم و چه نباشم کمک می کنم تا او به اهدافش برسد.

سوال: ظاهرا اف سی سئول کره به تو پیشنهاد غیررسمی داده و خواهان جذب تو برای فصل آینده است.

من در این خصوص نمی خواهم حرفی بزنم چون با استقلال قرارداد دارم و فعلا تمرکزم روی استقلال و تلاش برای حضور دوباره در تیم ملی است. فکری هم به این مسائل نکردم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات