اسپانسر غیرقانونی برای تیم ملی

مشخص نیست ائل خودرو ارس که هنوز فعالیتش رسمی نشده و در قانونی بودن آن جای تردید وجود دارد، چگونه ۱۵ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده است؟ آیا واردات خودروهای آمریکایی آزاد خواهد شد و فعالیت این شرکت رسمیت خواهد یافت؟ !

گروه ورزشی - مشکلات مالی فدراسیون فوتبال در یک سال اخیر به اوج خود رسیده بود و بسیاری از برنامه های فدراسیون و اردوهای تیم های ملی در رده های مختلف به دلیل همین بی پولی لغو شد. حتی پرداخت دسمتزد کی روش و دستیاراتنش نیز چندین بار به عقب افتاد اما به نظر می رسد که همه این مشکلات سرانجام با قرارداد پر و پیمان فدراسیون با اسپانسر جدید مرتفع شود.

به گزارش افکارنیوز ؛
شرکت ائل خودرو ارس با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد رسما حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران شد تا بخش مهمی از دغدغه های فدراسیون و علی کفاشیان مرتفع شود. با این وجود نام این شرکت خیلی برای اهالی فوتبال و حتی برخی فعالان حوزه خودرو آشنا نیست و جزو شرکت های نوپا محسوب می شود اما فعالیت این شرکت در ایران هنوز به طور کامل قانونی نشده است! شرکتی که ظاهرا نمایندگی خودروهای برند آمریکایی در ایران خواهد بود و قصد دارد تا اولین واردکننده خودروهای دارای برند آمریکایی به طور مستقیم و از مبدا آمریکا و خودروهای تولید شده در ایالات متحده با سایر برند ها به ایران باشد!

اتفاقی که تاکنون و بعد از انقلاب در ایران رخ نداده و با توجه به روابط تیره دو کشور در حوزه سیاسی، وارادات خودروهای امریکایی نیز به ایران ممنوع شد اما به نظر می رسد که اتفاقات مثبتی که در جریان سفر دکتر روحانی و تیم همراه به نیویورک برای حضور در اجلاس جهانی سازمان ملل رخ داد، سبب شده تا این شرکت خیلی زود برای واردات خودروی برندهای آمریکایی وارد عمل شود!

طی چند وقت اخیر در بازار خودور خبرهایی مبنی بر واردات خودروی شورلت از آمریکا به گوش می رسید که به نظر این شایعات حقیقت داشته و بزودی شاهد مانور آخرین مدل خودروهای این برند که تولید کمپانی جنرال موتورز آمریکاست، در خیابان های تهران خواهیم بود. مانوری که به همت شرکت ائل خودرو ارس میسر خواهد شد!

جنرال موتورز بزرگ ترین خودروساز آمریکایی است که بیش از یکصد سال از آغاز به کار آن می گذرد.
این شرکت در ۳۷ کشور جهان دارای کارخانجات تولید خودروهای سبک و سنگین است که تحت برندهای شورولت، بیوک، جی ام سی، کادیلاک، اپل، هالدن، سوزوکی، ایسوزو و واکسهال تولید و عرضه می شوند و جالب اینکه اکثر خودروهای این کمپانی در زمره خودروهای لوکس قرار می گیرند که حجم موتوری بالای ۲۵۰۰ سی سی دارند.

این در حالی است واردات کلیه خودروهای لوکس با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ چه آمریکایی و چه غیرآمریکایی ممنوع است! با این حال مشخص نیست ائل خودرو ارس که هنوز فعالیتش رسمی نشده و در قانونی بودن آن جای تردید وجود دارد، چگونه ۱۵ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده است؟ آیا واردات خودروهای آمریکایی آزاد خواهد شد و فعالیت این شرکت رسمیت خواهد یافت؟ !
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات