موضوعی که تقریباً اغلب منتقدان، کارشناسان و دلسوزان فوتبال کشورمان بر آن توافق نظر دارند بی اعتنایی" کارلوس کی روش" به لیگ برتر ایران است.

به گزارش افکارنیوز ، همه تفاهم دارند که سرمربی پرتغالی تیم ملی که اغلب در مرخصی به سر می برد آنچنان که باید و شاید لیگ داخلی را نمی بینید و فهرست اخیر" کی روش" نیز گواه این ادعاست.

معنی دیگر این حرف آن است که سرمربی تیم ملی با بها دادن به یک سری اسامی تکراری و کم اثر نه تنها خیال آنها را راحت کرده و تلنگری برای تحرک بیشتر به این گروه نمی زند، بلکه انگیزه نفرات جوان و پرتلاش لیگ برتر را نیز می کشد.

پیام صادقیان، بختیار رحمانی، امید عالیشاه، رضا نوروزی، سروش رفیعی و… چگونه باید توانایی خود را نشان بدهند؟

این که لیست تیم ملی امری سلیقه ای است و باید به نظر" کی روش" احترام گذاشت به جای خود اما سرمربی پرتغالی چرا به لیگ برتر ما احترام نمی گذارد؟

وقتی طرف ۲۵ روز به مرخصی می رود و چند هفته لیگ برتر را از نزدیک نمی بیند، طبیعی است کسانی را دعوت کند که خودشان هم باور نمی کنند در فهرست تیم ملی باشند.

همه ما می دانیم وضعیت مجتبی جباری به چه شکل و صورتی درآمد و با نحوه عملکرد وی در سپاهان آشنا هستیم. چرا باید این بازیکن که تازه صاحب تیم شده و به قطر رفته، به تیم ملی دعوت شود؟ درباره مهرداد پولادی و یعقوب کریمی هم کلا اگر حرف نزنیم بهتر است!

به نظر می رسد حضور یک عده در تیم ملی تضمین شده است و شایسته ها هر کاری هم در لیگ برتر انجام بدهند ره به جایی نخواهند برد و حرف آخر و پایانی اینکه؛ بگذارید به احترام لیگ برتر و جوانان مستعد فوتبال کشورمان هم که شده از لیست کی روش انتقاد کنیم و از دوستان هم می خواهیم این حرف ها را به حساب غرض ورزی نگذارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات