علی کفاشیان می گوید پس از ارائه پیشنهاد فدراسیون فوتبال آمریکا به ایران برای انجام بازی دوستانه، اکنون سرمربیان دو تیم باید برای تعیین جزئیات این بازی گفت و گو کنند.

به گزارش افکارنیوز ، علی کفاشیان می گوید پس از ارائه پیشنهاد فدراسیون فوتبال آمریکا به ایران برای انجام بازی دوستانه، اکنون سرمربیان دو تیم باید برای تعیین جزئیات این بازی گفت و گو کنند.

علی کفاشیان درباره اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و تمایل دولت آمریکا برای انجام دیدار دوستانه فوتبال بین دو تیم ملی ایران و آمریکا، گفت: فدراسیون فوتبال آمریکا علاقه خود را برای برگزاری این بازی اعلام کرده و کارلوس کی روش هم موافق است، اما برای برگزاری این بازی نیاز به توافق درباره جزئیات است که سرمربی های دو تیم باید درباره زمان و مکان این دیدار با هم صحبت کنند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این سوال که چرا پس از اعلام حکم ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال همه طرف های دعوا به این حکم اعتراض کرده اند؟ گفت: این دستور موقتی است و ستاد پس از جمع آوری مدارک این رای را صادر کرده است. حالا هم باید تا زمان صدور رای نهایی منتظر بمانیم.

کفاشیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای وجهه قانونی برای صدور رای دارد یا خیر؟ گفت: کار این ستاد جمع آوری مدارک و ارائه آنها به کمیته اخلاق است. درست است که اکنون فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق ندارد، اما تا زمان تشکیل این کمیته که به زودی انجام خواهد گرفت، کمیته انضباطی باید در چنین مواردی تصمیم گیری کرده و رای را صادر کند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان، محمد هادی آیت اللهی و مهدی محمد نبی - رییس، نایب رییس و دبیر کل فدراسیون فوتبال - عصر سه شنبه به مدت دو ساعت با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال جلسه داشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات