باشگاه پرسپولیس قصد دارد آژانس هواپیمایی پرسپولیس را راه انداز کند اما برخلاف آنچه تصور می شود این شرکت متعلق به باشگاه پرسپولیس نخواهد بود و در آمد آن به جای دیگر می رود.

به گزارش افکارنیوز ، طبق شنیده های ما از منابع غیر رسمی، رد شرایطی که هر از چند گاهی اخباری درباره فعالیتهای جدید اقتصادی باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد اما منشاء بسیاری از این اقدامات و مقصد بخش اعظم در آمدهای این فعالیتها جایی غیر از باشگاه پرسپولیس است.

به عنوان مثال شرکت صدرا سیستم پاسارگاد که همیشه دربارۀ مالکیت واقعی آن صحبتهایی می شود، در ازای پرداخت مبلغی امتیاز نام پرسپولیس را خریداری کرده و در ازای آن می تواند با نام پرسپولیس فعالیت تجاری داشته باشد. حال اینکه ایا باشگاه پرسوپلیس و محمد رویانیان تعهدی هم داده اند که برای کار آنها تبلیغ کنند یا نه معلوم نیست.

و اما ماجرای آژانس های هواپیمایی پرسپولیس به جای دیگر ختم می شود. طبق آنچه پیش از خود مسئولان باشگاه اعلام کرده اند، این آژانس که امروز هم برای افتتاح آن جلسه ای برگزار شد به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تعلق می گیرد. مسئولان باشگاه دلیل این اقدام را در آمد زایی برای این شرکت جهت ارائه خدمت به پیشکسوتان اعلام کرده اند که در پسندیده بودن چنین هدفی شکی نیست، اما مسأله اساسی این است که شرکت پیشکسوتان یک شرکت خصوصی و مستقل است سعید شیرینی رئیس این شرکت است و هر چند صحبتهایی می شود مبنی بر اینکه رویانیان پس از جدایی از پرسپولیس در این شرکت منافع خواهد داشت اما در این باره هیچ نظری وجود ندارد.

وقتی حلقه مرتبط کننده او با این شرکت سعید شیرینی است در هر صورت سوالاتی مطرح است آیا آژانس هواپیمایی نمی تواند متعلق به پرسپولیس باشد و خود باشگاه در آمد آن را به پیشکسوتان اختصاص می دهد؟

در آینده با تغییرات مدیریتی آیا وابستگی مالی پیشکسوتان به این شرکت به ابزاری علیه مدیریت وقت آن بدل نخواهد شد؟

به هر حال اینها مسایلی هستند که وجود دارند و طرح آنها به منزله تأیید یا رد آنها نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات