دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است که کاپیتان رم یک بازیکن جاودانه است که با حفظ فرم کنونی می تواند در جام جهانی پیش رو به میدان برود.

به گزارش افکارنیوز ، فرانچسکو توتی در این فصل از رقابت های کالچو ایتالیا موفق به زدن سه گل شده و ۶ پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده تا به همراه رم از هفت دیدار خود ۲۱ امتیاز به دست آورده و صدرنشین سری A شوند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و همین طور چزاره پرندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، توتی می تواند در ترکیب آتزوری برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار بگیرد.

جیانلوییجی بوفون در این زمینه گفت: پیشتر نیز گفتم، توتی از آن دسته بازیکنانی است که از چند نظر به هیچ وجه افت نمی کند. او اکنون از نظر فیزیکی و ذهنی و همچنین از دید تکنیکی و توانایی های طبیعی در شرایطی قرار دارد که می تواند با قرار گرفتن در ترکیب، نتیجه دیدار را عوض کند.

وی افزود: با توجه به عملکردی که در طول فصل از خود نشان داده طبیعی است که همه در مورد او مثبت حرف بزنند. ماه اکتبر است و نزدیک جام جهانی هستیم. اگر او تا زمان آغاز جام جهانی در همین فرم باقی بماند، هیچ شکی نیست که می تواند در جام جهانی حضور پیدا کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات