جانشین حمودی از تراکتور می آید

این بازیکن بدلیل شرایط خاصی که در تیم تراکتورسازی وجود دارد و رابطه عمیق و نزدیکش با امیر قلعه نویی قصد دارد به استقلال بیاید. با توجه به این شرایط به نظر می رسد که در هفته های آتی او موضوع جدی تر شده و رسمی شود.

گروه ورزشی - میلاد فخرالدینی مدافع تراکتورسازی که مدت ها با مصدومیت روبرو بود، پس از سپری شدن دوران مصدومیت دوباره به ترکیب تبریزی ها بازگشته و این هفته در بازی با راه آهن خوش درخشید و هر دو پاس گل تیمش را داد، هنوز برنگشته، ساز جدایی را دوباره کوک کرده است.

به گزارش افکارنیوز ؛ فخرالدینی که ظاهرا بعد از مصدومیت سنگین رباط صلیبی اش تاکنون ریالی از تیم تبریزی دریافت نکرده، به شدت از وضعیتش در تیم ناراحت و شاکی است و گلایه های خود را به مجید جلالی و آذرنیا ابراز کرده و تهدید کرده در صورت ادامه این روند، قطعا در نیم فصل تراکتور را ترک خواهد کرد.
فخرالدینی که دو فصل پیش برای گذراندن دوران سربازی اش از مس به تراکتور آمد، در حال حاضر سرباز است و دوران سربازی را سپری می کند، اما وی در نیم فصل سربازی اش را به اتمام می رساند و می تواند بدون دردسر از جمع تبریزی ها جدا شود. همین نکته سبب شده تا استقلالی ها برای جذب فخرالدینی پا پیش بگذارند.

با توجه به جدایی علی حمودی از استقلال در ابتدای فصل و مصدومیت های سریالی خسرو حیدری در فصل جاری، عملا جناح راست استقلال کیفیت و قدرت فصل گذشته را ندارد و این یکی از ارکان نزول آبی ها در فصل جاری محسوب می شود و همین موضوع سبب شده تا آبی ها به صرافت جذب یک مدافع راست باکیفیت باشند. از سوی دیگر فخرالدینی نیز یکی از بازیکنانی است که قلعه نویی به شدت به بازی او اعتقاد دارد و از همین رو به مدیرعامل آبی ها توصیه کرده که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل هر طور که شده او را به خدمت بگیرد.

جالب اینکه مدیران استقلال نیز با فخرالدینی تماس گرفته و نظر او را جویا شده اند و او نیز تاکید کرده که تمایل دارد تا به استقلال ملحق شود. این بازیکن بدلیل شرایط خاصی که در تیم تراکتورسازی وجود دارد و رابطه عمیق و نزدیکش با امیر قلعه نویی قصد دارد به استقلال بیاید. با توجه به این شرایط به نظر می رسد که در هفته های آتی او موضوع جدی تر شده و رسمی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات