بازیکن ایرانی تیم سن خوزه ارس کوییک گفت: حتی اگر به من بگویند در درون دروازه بایستم، بازی خواهم کرد و به ایرانی بودنم افتخار می کنم.

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد استیوون بیت آشور در گفت وگویی با یک شبکه رادیویی فارس زبان آمریکا اظهارداشت: من در سن خوزه رشد کردم. پدر و مادرم در ایران متولد شد ه اند. با این حال به ایرانی بودنم افتخار می کنم. این فرصت بسیار خوبی است که به ایران بروم، در جام جهانی بازی کنم و بتوانم کار خوبی ارائه دهم.

وی افزود: می خواستم برای تیم آمریکا بازی کنم. اما موقعیت سختی پیش آمد. یک عمل جراحی داشتم. به اردو این تیم رفتم اما صددرصد سالم نبودم. لذا اردو را ترک کردم که مجددا عمل جراحی کنم. مربیان این تیم به من دلداری دادند و گفتند که هر وقت بهبود یافتم با من تماس می گیرند. وقتی هم که خوب شدم، با من تماس گرفتند و اظهار خوشحالی کردند. اما آنها با بازیکنان دیگر در حال بازی کردن بودند و مرتب می بردند. من هم درک می کنم وقتی تیمی پیوسته برنده می شود و هماهنگ است، دیگر احتیاجی به تغییر ندارد.

این مدافع ادامه داد: در پستی که بازی می کنم، دقیقا نمی دانم در تیم ملی ایران چه بازیکنانی بازی می کنند. اما فکر می کنم یا در دفاع راست یا هافبک راست بازی خواهم کرد. به هر حال هر پستی که به من بگویند بازی کنم، بازی خواهم کرد. حتی اگر بگویند دروازه بان بشوم، در درون دروازه می ایستم. به طور کلی دوست دارم در جایی بازی کنم که در زمین بتوانم حمله کنم. به عنوان مدافع هم دوست ندارم بازیکنی از من رد شود. واقعا اهل رقابت هستم و دوست ندارم در یک جا در زمین ثابت بمانم.

وی در مورد تلاش های فرهنگی که برای شناساندن ایران در سن خوزه به افراد خارجی می کند، نیز اظهارداشت: خوشحالم و دوست دارم بتوانم این تلاش را افزایش دهم.

او همچنین عنوان کرد: غذای مورد علاقه ام لوبیا پلو است و دست پخت مادرم بهتر از پدرم است. تا به حال دو، سه مرتبه به ایران رفته ام. آخرین مرتبه که به ایران رفتم، ۵ ساله بودم. حدودا ۲۰ سال است که به کشورم نرفته ام و امیدوارم بتوانم فارسی را تا چند سال دیگر به خوبی صحبت کنم.

وی در مورد تعداد بازیکنان ایرانی مقیم خارج که به تیم ملی تاکنون رفته و بازی کرده اند، اظهار بی اطلاعی کرد اما گفت: فکر می کنم مورد استقبال اعضا تیم ملی قرار بگیرم و مهم ترین نکته در تیم ملی، نیز همین است. وقتی به نام تیم ملی وارد زمین می شویم، همه درقالب تیم ملی به فکر موفقیت تیم ملی هستیم. همه با هم همکاری می کنیم. بازی بعدی تیم ملی مقابل تایلنداست که هدف بردن آنها است.

این بازیکن مقیم سن خوزه ادامه داد: مادر و پدرم هر دو ایرانی هستند. هر دو از این کشور آمده اند و من به هر دو شان افتخار می کنم. همچنین افتخار می کنم برای تیم ملی ایران می توانم بازی کنم.

بیت آشور افزود: شوق زیادی دارم که می توانم به کشورم بروم و در آنجا بازی کنم. به اصلیتم افتخار می کنم و امیدوارم هواداران از من خوش شان بیایند.

او همچنین بیان کرد: اگر در جام جهانی با آمریکا روبه رو شویم، امیدوارم به این تیم گل نیز بزنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات