محمد ترابیان: متاسفانه در قضیه دیدار سپاهان و پرسپولیس ما مظلوم واقع شدیم همیشه تیم ما بدون حاشیه کار می کرده و دوست داریم وضعیت خوبی داشته باشیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد ترابیان مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد شرایط سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر اکنون وضعیت تیم بسیار خوب است. چند بازیکن ما در اردوی تیم ملی هستند و سایر نفرات نیز در کنار تیم تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی در مورد اینکه آیا پس از بازگشت کرانچار از کرواسی جلسه ای با او داشته است عنوان کرد: روز گذشته صحبتی با سرمربی تیم انجام دادیم و حرف های بسیار دوستانه و گرمی انجام شد. ما درخواست داشتیم کرانچار برای نیم فصل لیست نقل و انتقالات را به ما اعلام کند که او گفت پس از مدتی بررسی این مسئله را به اطلاع خواهد رساند.

مدیرعامل سپاهان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد نقل و انتقالاتی در نیم فصل انجام دهیم باید سرمربی تیم این موضوع را به ما اعلام کند و از چند هفته قبل بدانیم که چه بازیکنانی را باید جذب کنیم. اینطور که کرانچار اعلام کرد تیم ما خروجی نخواهد داشت.

ترابیان در مورد اینکه گفته می شود قرار است آرش افشین در نیم فصل به استقلال برود اظهار داشت: این موضوع را به شدت تکذیب می کنم. آرش افشین با ما قرارداد دارد او ظهر دیروز بسیار باانگیزه در تمرینات حضور داشت و می خواهد خودش را به اثبات برساند.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند عنوان کرد: مدتی به دنبال مهاجم بودیم اما فعلا درخواستی در این ارتباط نشده است.

ترابیان در مورد وضعیت محرم نوید کیا و جواهیر سوکای اظهار داشت: این دو بازیکن پیشرفت بسیار خوبی داشتند و کارهای فیزیوتراپی را انجام می دهند. جواهیر سوکای بسیار قبراق و سرحال است و محرم نوید کیا نیز با قدرت کارش را انجام می دهد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه انتقادات زیادی به لیست کارلوس کی روش می شود عنوان کرد: از تیم ما پنج نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند. بالاخره باید نظر سرمربی تیم ملی را محترم دانست. نمی توان هر روز بازیکن جدیدی را به اردو دعوت کرد و تیم ملی چند سال است که برنامه ها و اهدافش را دنبال می کند. ما هیچ اعتراضی به این موضوع نداریم و به نظرات سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم و برای تیم ملی همیشه آرزوی موفقیت کرده و از آن حمایت می کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به مسئله تبانی در فوتبال و اینکه آیا آنها پیشنهادی دارند خاطرنشان کرد: ما در جلسه ای که داشتیم پیشنهاد دادیم که به غیر از فوتبال به سایر حوزه ها نیز ورود شود. هر تصمیمی گرفته شود ما همکاری خواهیم کرد. متاسفانه در قضیه دیدار سپاهان و پرسپولیس ما مظلوم واقع شدیم همیشه تیم ما بدون حاشیه کار می کرده و دوست داریم وضعیت خوبی داشته باشیم.

ترابیان در مورد دیدار تیمش مقابل سایپا خاطرنشان کرد: هر ۱۶ تیم لیگ برتر قدرت زیادی دارند و نمی توان تیمی را ساده قلمداد کرد. ما روی تمامی بازی ها حساب باز می کنیم و با قدرت تمام به مصاف حریفان می رویم.

وی در پایان گفت: با فدراسیون همکاری می کنیم و دوست داریم به مسئله فساد در فوتبال و تبانی رسیدگی شود. همین که ما پیشنهاد دادیم به بحث هند بال وارد شوند دیدیم که خوشبختانه این کار صورت گرفت و دیدیم که هفته قبل به دلیل اتفاقی که در دیدار ثامن الحجج و نیک اندیش رقم خورد و همان ماجرای سال قبل تکرار شد به دلیل صحبت های مرتجعی سرمربی نیک اندیش رسیدگی به اتفاقات هند بالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات