وزنه بردار ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان گفت: قصد دارم نخستین مدال جهانی ام را در لهستان کسب کنم و تنها با هدف روی سکو رفتن عازم این مسابقات می شوم.

به گزارش افکارنیوز ، جابر بهروزی در پاسخ به این سوال که آیا از وزنه هایی که در آخرین رکوردگیری تیم ملی زدی، راضی بودی، اظهار داشت: در یک ضرب و دوضرب وزنه های خوبی زدم و بیشتر از کسی که مدال طلای المپیک را گرفته در یک ضرب توانستم بالای سر ببرم.

وی افزود: از عملکرد خودم راضی هستم و اوضاع خوبی دارم و باید بیش از گذشته تلاش کنم تا با دستی پر از مسابقات جهانی لهستان بازگردم و به نوعی جواب زحمات مربیان را داده باشم.

بهروزی خاطرنشان کرد: نبود باقری صددرصد روی کار ما تاثیر گذاشت هر چند بچه ها وزنه برداران باغیرتی هستند و در نبود باقری از جان مایه می گذارند تا دل او را شاد کنند اما نبود باقری کمی ما را دچار استرس کرد. با وجود این خوشحال هستم که سرمربی تیم ملی بار دیگر به تمرینات بازگشته و می تواند بالای سر ما باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در این روزها به ما رسیدگی خاصی انجام دهند تا با انگیزه خاصی به مسابقات جهانی برویم. برای کسب مدال راهی لهستان می شوم و برایم فرقی ندارد با چه کسی باید رقابت کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات