سرمربی سابق تیم تکواندوی استیل البرز معتقد است؛ مسئولان این باشگاه برای قطع همکاری با کادر فنی باید زودتر تصمیم خود را اعلام می کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مرتضی کریمی سرمربی تیم تکواندوی بزرگسالان استیل البرز همراه با هادی ساعی مدیر فنی این تیم چند روز قبل با استیلی ها قطع همکاری کردند و حالا در آستانه آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر، کریمی سرمربی تیم ملی بدون تیم مانده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره قطع همکاری با باشگاه استیل البرز می گوید: ای کاش مسئولان باشگاه زودتر از این تصمیم خود را اعلام می کردند تا حداقل تکلیف خود را بدانیم. در حال حاضر بیشتر بازیکنان این تیم که بخاطر من و ساعی به استیل آمده بودند هم بلاتکلیف شده اند.

کریمی در خصوص آخرین جلسه خود با مسئولان این تیم خاطر نشان کرد: آنها امسال از کادر فنی سکونشینی را خواستند و بهتر از مقام سومی سال گذشته را خواستار شدند که ما نیز نمی توانستیم قولی در این مورد بدهیم چون بودجه مورد نظر موجود نبود. آنها نمی خواستند بودجه کافی را در اختیار ما قرار دهند و نصف هزینه سال قبل را تقبل کردند به همین دلیل با آنها قطع همکاری کردیم.

وی افزود: مسئولان از من خواستند که با بازیکنی که سال قبل ۳۵ میلیون تومان گرفته صحبت کنم تا قرارداد ۲۵ میلیون تومانی با وی امضا شود اما وقتی این کار انجام شد آنها تنها ۱۶ میلیون را قبول کردند و من هم نمی توانستم دیگر کاری در این مورد انجام دهم.

وی گفت: باشگاه استیل البرز ابتدا نخواست در لیگ برتر بزرگسالان تیم داری کند اما بعد از متقاعد شدن مسئولان قرار شد با نصف بودجه سال قبل و سپس با کمتر از آن کار کنیم که در این صورت من نمی توانستم با این بودجه بازیکن جذب کنم بنابراین ترجیح دادم نباشم. همچنین مسئولان از ما خواستند که چگینی یکی از اعضای روابط عمومی هم همه کاره باشگاه شود که ما نپذیرفتیم.

سرمربی سابق تیم تکواندوی استیل البرز تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان فعلی و تکواندوکارانی چون مسعود حجی زواره، کورش رجلی و هادی مستعان و چند نفر دیگر بخاطر ما از باشگاه حفاری رضایت نامه گرفته بودند که به استیل البرز بیایند و حالا هم قراردادی نبسته اند بلاتکلیفند و من نمی توانم برایشان کاری کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات