در ادامه فساد داوری در فوتبال ایران

به نظر می رسد که پرونده تازه باز شده فساد داوری در فوتبال ایران همچنان ابعاد تازه ای پیدا می کند و رفته رفته پای افرادی به این پرونده باز می شود که کمتر کسی انتظار آن را دارد.

به گزارش افکارنیوز ، در آخرین جلسه ای که در مجلس شورای اسلامی انجام شد و عده از مربیان، مدیران، بازیکنان و فعالان در عرصه فوتبال در کمیسیون اصل نود حضور یافتند تا در خصوص این مسائل گفت و گو کنند، صحبت از قضاوت های مورد دار یکی دیگر از دواران فوتبال نیز به میان آمد که گفته می شود عملکرد این داور نیز قرار است از سوی کارشناسان معتمد مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، این داور خوش سابقه و بین المللی کشورمان که سالهاست قضاوت دیدارهای حساس را بر عهده دارد و حتی سابقه قضاوت در دربی را نیز در کارنامه خود دارد، به دلیل برخی از قضاوت هایش در دیدارهای سرنوشت ساز در لیگ دسته اول کشور در سالهای گذشته و به خصوص برخی از قضاوت هایش در بازی های پلی آف مورد شک قرار گرفته و چه بسا که وی نیز به زودی توسط مراجع ذیصلاح برای ادای پاره ای از توضیحات احضار شود.

گفته می شود حداقل دو قضاوت او در دیدارهای پلی آف لیگ دسته اول کشور که در آن پنالتی های سرنوشت ساز اما مشکوکی گرفته شده باعث ایجاد چنین ظنی نسبت به وی گردیده.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات