مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در واکنش به موضوع فساد در فوتبال گفت: این مسئله را نه انکار می کنم و نه قبول دارم.

به گزارش افکارنیوز ، حمید زینی زاده درباره موضوع این روزهای فوتبال ایران مبنی بر وجود فساد اظهار داشت: من نه این قضیه را انکار می کنم و نه آن را قبول دارم. متاسفانه در این مورد همه چیز ادعا شده است. باید در این مورد خاص مراجع قانونی با توجه به مستنداتی که وجود دارد وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: مطرح شدن این موضوع در این زمان کمی مشکوک به نظر می رسد. تیم ملی درگیر اردو و مسابقات جام جهانی است و مطرح شدن این مسائل باعث می شود از قافله عقب بمانیم. به نظر من مراجع قانونی باید به این مسئله رسیدگی کنند که این رسیدگی نباید کل فوتبال ما را زیر سوال ببرد. شاید یک درصد از فوتبال ما به اینگونه ناپاکی ها مبتلا باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا سابقه داشته به او و تیمش در مورد تبانی پیشنهادی شود یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه تا به حال چنین اتفاقی رخ نداده است یعنی طوری مدیریت کردیم که این اتفاقات رخ ندهد. شما مطمئن باشید در تیمی و یا باشگاهی این مسائل پیش می آید که روزنه ها باز باشد و کسی مسائل را کنترل نکند و همه اینها هم بر می گردد به انتخاب سرمربی و یا دیگر اعضای یک باشگاه.

زینی زاده درباره ورود نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به این پرونده گفت: فکر نمی کنم قضیه تا این حد حاد باشد که این مجموعه ها وارد عمل شوند. فدراسیون، وزارت ورزش، سازمان لیگ و اتحادیه باشگاه ها می تواند این مشکلات را حل کنند فقط برای حل آن نیازمند این هستیم که ساختارهای کلی و حتی نفرات مجموعه ها مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

وی در خصوص ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به پرونده تبانی به فوتبال تاکید کرد: فکر می کنم ورود این دوستان به پرونده فقط مسئله را حساس تر می کند. اینگونه موارد را باشگاه ها و فدراسیون می توانند حل و فصل کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز بازیکنی از این تیم در لیست مازاد قرار گرفته به تسنیم گفت: نمی دانم این شایعات از کجا منتشرمی شود. در اینگونه موارد تصمیم گیرنده سرمربی است و البته اگر هم تغییری مدنظر باشد برای نیم فصل است. مثلا می گویند کریم انصاری فرد می خواهد به استقلال برود در شرایطی که این بازیکن تا پایان فصل با ما قراردارد و تراکتورسازی و شهر تبریز علاقه فراوانی دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات