در آزمایش بازیگری؛

پرسپولیسی ها نشان داده اند که استعداد بیشتری در آرتیست شدن دارند.

به گزارش افکارنیوز ، این روزها تب سریال پژمان حسابی داغ است و هنرنمایی بازیکنان اسم و رسم دار فوتبال ایران روی صفحه تلویزیون جلب توجه می کند.

در این میان بازی دور از انتظار و فوق العاده پژمان جمشیدی در این مجموعه تلویزیونی همه را شوکه کرده است، از جمله پرویز پرستویی را که به ستایش از نمایش بازیکن سابق پرسپولیس پرداخت.

جالب اینجاست که کلا پرسپولیسی ها جلوی دوربین با استعدادتر از استقلالی ها نشان داده اند. در حال حاضر علاوه بر جمشیدی، بازی خوب بهروز رهبری فر هم در این سریال برای بینندگان تلویزیونی جالب بوده، درست برعکس علی موسوی که کاملا ناامید کننده کار کرده است.

پیش از این هم علی انصاریان در سریال زیر آسمان شهر بازی خوبی ارایه داد، اما غفوریان و شرکا بعد از این تجربه موفق، نتوانستند از بازی فرزاد مجیدی در همین سریال جواب چندان جالبی بگیرند.

همان سال ها فیلم سینمایی" فوتبالیست ها" هم در کشورمان روی پرده سینماها رفت که در آن استیلی و پروین ایفای نقش می کردند. برعکس سلطان که مدام زیر چشمی به دوربین نگاه می کرد و تپق می زد، بازی حمید استیلی در این اثر نسبتا قابل قبول از کار درآمده بود.

به این مجموعه حتما باید نمایش تحسین برانگیز احمدرضا عابدزاده را هم در فیلم" ازدواج غیابی" اضافه کرد؛ اثری که متاسفانه با بروز اختلاف بین عقاب و تهیه کنندگان کار در مرحله فیلم برداری ناقص ماند و به شکل نامناسبی راهی اکران شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات