کاپیتان اسبق تیم ملی ایران گفت: «فتح الله زاده تشنج وارد کرد و استقلالی ها محروم شدند. »

به گزارش افکارنیوز ، حسن روشن با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: «باید و شاید اخبار استقلال را دنبال نمی کنم اما معلوم است که آنها در کارهایشان بی برنامه هستند و چه بسا که این موضوع در عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص تر شد. »

روشن در توضیح اظهاراتش گفت: «۲ هفته قبل از آغاز دیدار اف سی سئول گفتم اگر افکار بازیکنان منحرف نشود قطعاً استقلال ستاره سوم را کسب می کند، اما مدیرعامل باشگاه با صحبت های خود و شرط و شروطی که گذاشت تیم را از مسیر اصلی خارج کرد و دیدید که استقلالی ها از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند. »

وی افزود: «علی فتح الله زاده با وارد کردن تشنج در تیم استقلال باعث شد بازیکنان هدف اصلی خود را فراموش کنند. »

روشن خاطرنشان کرد: «با رفتن به فینال آسیا خود بازیکنان از فرصت استفاده می کردند تا خودی نشان دهند. اما امید برای بدست آوردن پول باعث شد آبی پوشان از بهره گیری از این فرصت باز بمانند و نتوانند آن طور که باید ارزش های تیم را حفظ کنند. »

روشن با اشاره به توقیف اموال مدیرعامل استقلال گفت: «طلبکاران باید همین کار را انجام دهند که این ماشین و اموال از کجا آمده؟ اگر در تمام دنیا بگردید هیچ تیمی به اندازه استقلال بدهی مالی ندارد و این خرج تراشی ها از کجا می آید که تمامی ندارد. به نظر من زمان واعظ آشتیانی وضع استقلال بهتر بود و خبری از بدهی و بگیر و ببند نبود اما الان شرایط بدتر شده است. »

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: «عابدینی بهترین کار را می کند و با تشکیل آکادمی آینده سازی می کند و این به سود داماش گیلان می شود. قطعاً با تاسیس این آکادمی بازیکنانی مثل آندو تیموریان، خسرو حیدری و مجتبی جباری بیرون خواهند آمد. اگر استقلالی ها هم مجدداً آکادمی را اصولی درست کنند برای خودشان سرمایه گزاری کرده اند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات