کنفدراسیون بسکتبال آسیا از ایران برای برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا تشکر کرد.

به گزارش افکارنیوز ، کنفدراسیون بسکتبال آسیا طی نامه ای از فدراسیون بسکتبال ایران برای برگزاری شایسته رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا تشکر کرد و ایران را یکی از اعضای اصلی بسکتبال قاره کهن معرفی کرد.

هاکوپ خاجیریان، دبیر کل کنفدراسیون بسکتبال آسیا در این نامه بارها از میزبانی ایران تقدیر و تشکر کرده است. در نامه هاکوپ خاجیریان آمده است: " با هیجان فراوان مایلم مراتب قددرانی و حق شناسی خود را نسبت به فدراسیون بسکتبال ایران و تیم تحت رهبری توانای شما برای میزبانی موفقیت آمیز سومین دوره مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا اعلام نمایم.

تهران و ایران یک بار دیگر ثابت کرد که میزبان شایسته ای برای برگزاری رویدادهای فیبا آسیا است به خصوص در این دوره که شاهد شکوفایی ستاره های بیشماری برای آینده بودیم. نوجوانانی که در این دوره از مسابقات به تهران آمده بودند با مهمان نوازی گرم ایرانیان با خاطراتی بسیار خوش از این مسابقات که تحت رهبری شما برگزار گردید به کشورشان بازگشتند.

من مطمئن هستم شما هم با من هم عقیده اید که این نوجوانان کلید آینده ورزش بسکتبال آسیا را در دست گرفته اند و نشاط آنان در اوایل زندگی حرفه ای آنها، علاقه آنان را به طور مداوم تضمین می نماید. به نیابت از فیبا آسیا اجازه می خواهم یکبار دیگر برای تاکید به تعهد خود و ایستادن شانه به شانه برای پشتیبانی از تمام برنامه های توسعه فدراسیون بسکتبال. همانطور که شما مستحضرید، ایران یکی از مهمترین اعضاء خانواده فیبا آسیا است و موفقیت و توسعه بسکتبال ایران برای بسکتبال آسیا بسیار ضروری است.

بار دیگر از شما سپاسگزارم و برگزاری با کیفیت، مطلوب و بدون نقص سومین دوره مسابقات زیر ۱۶ سال را به حضرتعالی تبریک عرض می نمایم. "
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات