هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «نه در خصوص پیوستنم به پرسپولیس با رویانیان صحبت کردم و نه قرار است که معاوضه ای صورت بگیرد. »

به گزارش افکارنیوز ، همچنان صحبت از پرسپولیسی شدنش است و می گویند که در جریان بازی دوستانه سرخپوشان با ذوب آهن، علی دایی و محمد رویانیان قول پرسپولیسی شدن در نیم فصل دوم را از او گرفته اند. محمد نوری همان بازیکنی است که شنیده می شود قرار است در نیم فصل دوم با قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن معاوضه شود. گفتگو با حدادی فر را می خوانید.

* صحبت و مکالمه ای که با رویانیان و دایی در جریان بازی دوستانه تان با پرسپولیس داشتی حسابی خبر ساز شده است.
- به رسم ادب و احترام سمت آقایان رویانیان دایی رفتم و وظیفه ام بود که این کار را انجام بدهم. گفتگوی ما هم یک احولپرسی ساده بود و بس و صحبت خاصی میان مان رد و بدل نشد.

* اما شنیده ایم که صحبت از پرسپولیسی شدنت در نیم فصل دوم بوده است چون به هر حال آنها از ابتدای فصل دنبال جذب تو بودند؟ می گویند که قرار است با محمد نوری معاوضه شوی.
- چنین چیزی صحت ندارد. نه در خصوص پیوستنم به این تیم صحبت کردم و نه قرار است که معاوضه ای صورت بگیرد. بازیکن ذوب آهن هستم و با این تیم قرارداد دارم و مسئوولان باشگاه هستند که در خصوص آینده ام تصمیم گیری می کنند.

* حالا اگر مدیران باشگاه رضایت بدهند خودت تمایل به سرخپوش شدن داری؟
- هنوز هیچ پیشنهادی مطرح نشده است که بخواهم به این فکر کنم که پس از آن چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر فقط به ذوب آهن فکر می کنم.

* می گفتند که سوگلی کی روش هستی اما به تیم ملی دعوت نشدی. به نظرت چرا؟
- درست است که ذوب آهن در این مدت عمکلرد نسبتا متوسطی داشته است اما فکر می کنم که عملکرد خودم خوب بوده است تا حدی که منتظر دعوت به تیم ملی بودم. اما خب این تشخیص سرمربی تیم ملی بود که نباشم. در هر صورت تلاش می کنم تا خودم را به اردوهای بعدی برسانم.

* افزایش تعداد دورگه های تیم ملی باعث نگرانی بازیکنان شاغل در لیگ برتر شده است. آیا تو از این بابت نگران نیستی؟
- نه. لزومی ندارد که نگران باشم چون با تلاش بیشتر می توانم خودم را در تیر رس کادرفنی تیم ملی قرار بدهم. به نظرم درست نیست که بازیکنان داخلی بخواهند به دورگه ها حسادت کنند چرا که آنها هم ایرانی هستند و سهمی از فوتبال مان و تیم ملی دارند. ضمن اینکه بازیکنانی مثل داژاگه و قوچان نژاد در این مدت خیلی برای تیم ملی مثمر ثمر بوده اند نباید درخشش آنها را فراموش کنیم.

* اردویتان در تهران چطور بود؟
- اردوی خوبی بود و خیلی در آمادگی مان تاثیر گذاشت. فکر می کنم که این تعطیلی برای ذوب آهن خیلی خوب و به موقع بود. با انجام سه بازی دوستانه در تهران توانستیم خودمان را به شرایط مطلوبی برسانیم.

* پس ذوب آهن در شروع مجدد لیگ با چهره جدید و بهتری وارد لیگ می شود؟
- همانطور که گفتم به یک شرایط ایده آل و مطلوب رسیده ایم و شک ندارم که در شروع مجدد لیگ چهره ای قوی تر و بهتر به نمایش خواهیم گذاشت. تا حدودی ناهماهنگ بودیم که خدا را شکر در این مدت توانستیم خیلی هماهنگ شویم و حالا می توانیم چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا کنیم!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات