قهر با قاضی؛ دلیل نیمکت نشینی آرش؟

مقایسه عملکرد برهانی و نظری در نیم فصلی که گذشت نشان می دهد که شماره ۹ استقلال کارنامه بهتری دارد.

به گزارش افکارنیوز ، جدایی احتمالی آرش برهانی در نیم فصل از استقلال این سوال را به وجود آورده که اساسا دلیل این موضوع چیست.

جدایی هر شخصی با هر موقعیتی در استقلال باید توجیه مناسبی داشته باشد. گفته می شود دلیل جدایی آرش برهانی از استقلال کاملا فنی است که اگر اینطور باشد باید از مربیان استقلال پرسید که چرا محمد مهدی نظری به دلایل مشابه از استقلال کنار گذاشته نمی شود؟ !

مقایسه عملکرد برهانی و نظری در نیم فصلی که گذشت نشان می دهد آرش با اینکه تنها ۲۳۴ دقیقه برای استقلال به میدان رفته یک گل زده اما محمد مهدی نظری ۳۳۰ دقیقه برای استقلال به میدان رفته که ماحصل عملکرد او فقط گرفتن یک پنالتی برای استقلال بوده و این مهاجم تاکنون موفق به گلزنی برای تیمش نشده است.

نظری در بازی های آسیایی استقلال هم فرصت بیشتری نسبت به برهانی داشت اما او در این بازی ها هم موفق به گل زدن نشد.

به این ترتیب اگر ملاک کنار گذاشتن آرش از استقلال عملکرد فنی باشد که باید گفت نظری نسبت به شماره ۹ استقلال عملکرد بهتری نداشته و اگر قرار است به خاطر ضعف فنی بازیکنی از استقلال کنار گذاشته بشود باید با همه برخورد یکسان داشت.

با توجه به اینکه عملکرد برهانی و نظری تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارد باید دلایل دیگری را در جدایی احتمالی این بازیکن دخیل دانست. درباره مهاجمان استقلال نیز خبرهایی به گوش می خورد.

گفته می شود آرش با محمد قاضی رابطه خوبی ندارد و امیر هم که این فصل گرایش بیشتری به سمت قاضی دارد از این اختلاف ها با خبر است.

ظاهرا آرش خودش هم در صحبت هایی که با دستیاران قلعه نویی داشته به اختلاف هایش با محمد قاضی اشاره کرده و خود نیز میل چندانی به ماندن در استقلال ندارد.

اگر این خبرها صحت داشته باشد باید به این نتیجه رسید که اختلاف تنها مختص به مدافعان نیست و مهاجمان را هم در برمی گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات