حالا دیگر بهتر است به کارمان برسیم

عضو پیشین هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برکناری علی دایی از تیم ملی عنوان کرد: در جلسه ۴ سال پیش بحث برکناری دایی در میان نبود.

به گزارش افکارنیوز ، ناصر شفق عضو پیشین هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت ‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه هیئت رئیسه ۴ سال قبل که به ادعای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال طی آن علی دایی پس از شکست برابر عربستان از سمتش برکنار شد، گفت: در آن جلسه بحث برکناری دایی در میان نبود و اگر ذهنم یاری کند فکر می کنم می خواستیم تغییراتی در بخش های دیگر تیم ملی داشته باشیم البته شاید هم موضوع جلسه بررسی استعفای دایی بوده است!

وی در پاسخ به این سوال که علی آبادی و دایی اعلام کرده اند این برکناری کار احمدی نژاد بوده است، اظهار داشت: ترجیح می دهم زیاد در این باره صحبت نکنم اما باید بگویم که آن موقع جلسه هیئت رئیسه برگزار شد و در آن جلسه درباره تغییرات در تیم ملی هم صحبت کردیم. همه اعضا هم به جز یک نفر که فکر کنم آقای بهروان بود در جلسه حضور داشتند. بیشتر از این نمی خواهم در این باره صحبت کنم و بهتر است به کارمان در تیم ملی و فوتبال پایه بپردازیم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره لغو مراسم بدرقه تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات جام جهانی امارات، گفت: به نظرم باید هر چه در توان داریم برای تیم های ملی بگذاریم. فوتبالیست های ملی ما سفیران ایران در جهان و پرچم داران کشور هستند که باید از آنها حمایت کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات