سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت های علیپور مبنی بر رسیدگی به شکایات از او گفت: بسیار خوشحالم این افراد در موردم صحبت می کنند زیرا در این صورت است که راه درستی را پیش گرفته ایم.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تیم دسته سومی نفتون خاطرنشان کرد: ابتدا از تیم نفتون تشکر می کنم که حاضر به این بازی دوستانه شدند. به هر حال طبیعی است ما روی بازیکنان فشار آوردیم و یک سری بازیکنان هم که در شرایط بازی آنها را ندیده بودیم مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی در مورد اولین حضو برخی از بازیکنان از جمله حقی، باصفا، جودکی و نحوه عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باصفا یک مصاحبه ای انجام داد که نباید این کار را می کرد. به هر حال زمانی که تیم می بازد عملکرد خوبی نداشته و این بازیکنان پشتیبان تیم هستند. باصفا یکی از آینده دار های استقلال می تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: این گونه نیست که باصفا ناگهان بیاید و بخواهد مشکلات استقلال را حل کند در آن حد نیست اما او کم کم می تواند در شرایط بازی قرار بگیرد و به آینده استقلال کمک کند.

قلعه نویی در مورد دیداری که شنبه مقابل نفت تهران دارد و عدم حضور ملی پوشان و همچنین مصدومیت بازیکنانی از جمله جمشیدیان و قاضی تصریح کرد: ما هم اکنون به ۴ قسمت تبدیل شده ایم یک قسمت مصدومین تیم هستند، قسمتی ملی پوشان قسمتی بازیکنان امید و یک قسمت که ما تشکیل می دهیم. به هر حال باید مقابل نفت قرار بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل نفتون راضی بوده، گفت: از برخی راضی بودم و از برخی ناراضی.

وی در مورد اینکه گفته می شود استقلال در نیم فصل قصد دارد برخی بایکنان را جذب کند و برخی بازیکنان را در لیست مازاد این تیم قرار دارد و قرار است از جمع آبی پوشان جدا شوند، تاکید کرد: خدا را گواه می گیرم که نه لیستی را داده ام که کسی از تیم جدا شود و نه لیستی داده ام که کسی را می خواهیم. ما به دنبال یک هافبک بازی ساز خارجی هستیم و احیانا یک مدافع راست هم جذب کنیم.

قلعه نویی افزود: به هر حال در نیم فصل جابجایی ها رخ می دهد مگر اشکالی دارد؟ قانون گذاشته اند که جابجایی صورت بگیرد و این مسئله هم اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه علیپور اعلام کرده شکایت از قلعه نویی را پیگیری می کند و آیا از او شکایتی شده است، یادآور شد: آقایان رسیدگی کنند ما هم خیلی خوشحال می شویم. زمانی که آقایان در مورد آدم صحبت می کند نشان می دهد که هم سالم کار کرده ایم و هم راه درستی می رویم. از این بابت بسیار خوشحالم که این موضوع نشان می دهد هم پاک بوده ایم و هم سالم کار کرده ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات