روزنامه پیروزی در مطلبی به طور غیرمستقیم به فرهاد مجیدی کنایه زد.

به گزارش افکارنیوز ، فرهاد مجیدی با وجود افزایش سن همچنان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش محسوب می شود و آمادگی او باعث شده منتقدانش وی را مشکوک به دوپینگ بدانند.

مجیدی در شرایطی به دوپینگ متهم است که بیش از همه بازیکنان استقلال تست دوپینگ داده ولی برخی معتقدند تست های دوپینگ در ایران قابل استناد نیست و باید آزمایش خون از بازیکنان گرفته شود.

روزنامه پیروزی در همین خصوص امروز (سه شنبه) مطلبی منتشر کرد و از تست دوپینگ با استفاده از آزمایش خون در نیم فصل دوم خبر داد.

در بخشی از این مطلب آمده است: آقای X که عضو تیم مطرح تهرانی است و اصلا به سن و سال و تمریناتش نمی خورد که آنطور بازی کند، چند صباحی است که با یک خبر بد روبرو شده است. خبری که در پایان تمرین پرسپولیس و در کارگاه آموزشی ضد دوپینگ مطرح شد تا همانجا بعضی از بازیکنان پرسپولیس یاد این آقای X را زنده کنند و به کنایه بگویند، «حالا ببینیم بازهم می تواند آنطور بازی کند» این آقا برخلاف حرف اختصاری انتخاب شده از سوی ما نه تنها مجهول نیست بلکه بسیار سرشناس است. طرفداران تیمش هم خیلی برای او سر و دست می شکنند. در سال های قبل وقتی یک بار بحث آزمایش خون جدی شد یکدفعه متواری شد. رفت و پشت سرش را نگاه نکرد. یک چیزهایی را بهانه کرد که آخرش تابلو شد. او که رفت بحث آزمایش خون برای کنترل دوپینگ هم منتفی شد… باید دید این جناب در نیم فصل باز هم از تیمش جدا می شود؟ !
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات