در فاصله یک روز تا بازی ایران و تایلند به نظر می رسد ده بازیکن از یازده بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی مشخص شده اند و تنها تردید کی روش به انتخاب دروازه بان تیم برمی گردد.

به گزارش افکارنیوز ، ساعت ۱۹ فردا (سه شنبه) بیست و سوم مهر ماه تیم های ملی ایران و تایلند در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا (استرالیا ۲۰۱۵) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

اگرچه کی روش هنوز به صورت رسمی ترکیب تیم ملی را برای این بازی مشخص نکرده اما برابر با شنیده های ما ده بازیکن از یازده بازیکن ترکیب اولیه تیم ملی تقریبا مشخص شده اند و فقط مانده انتخاب دروازه بان از میان رحمان احمدی و دانیال داوری…

کی روش باتوجه به رضایتی که از عملکرد رحمان طی بازی های قبلی مقابل لبنان و کویت در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا و برابر لبنان، قطر و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی دارد، قصد داشت احمدی را درون دروازه قرار دهد اما از آنجایی که دانیال داوری از بوندس لیگا آمده، نیم نگاهی هم به محک زدن این دروازه بان دارد.

در سایر پست ها کی روش تقریبا تصمیم خودش را گرفته است و فقط این احتمال وجود دارد که اگر مهرداد بیت آشور از لحاظ تغییرات ساعت و آب و هوا با شرایط تهران سازگار نشده باشد، پژمان منتظری از دفاع میانی به دفاع راست منتقل شود و امیرحسین صادقی به عنوان دفاع میانی به میدان برود.

با هم ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل تایلند را مرور می کنیم؛

چیدمان: ۱-۳-۲-۴

* درون دروازه: دانیال داوری (رحمان احمدی)

* مدافعان (از راست به چپ) : مهرداد بیت آشور، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و هاشم بیک زاده

* هافبک های دفاعی: جواد نکونام و آندرانیک تیموریان

* پشت مهاجم: اشکان دژاگه، مجتبی جباری و مسعود شجاعی

* مهاجم: رضا قوچان نژاد

علاوه بر این بازیکنان، خلعتبری، سردار آزمون و محمد نوری شانس بالایی برای بازی کردن دارند و احتمالا تعویضی های کی روش در شرایط عادی بازی خواهند بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات