سرمربی استقلال می گوید تاکنون هیچ لیستی برای ورودی ها و خروجی های تیمش نداده است.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی استقلال می گوید تاکنون هیچ لیستی برای ورودی ها و خروجی های تیمش نداده است.

امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک تیمش برابر نفتون در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز خوب نبودیم و البته دلیل آن فشار نسبی بود که در این مدت به بازیکنان آورده بودیم. در این دیدار می خواستیم یکسری از بازیکنان را ببینیم که دیدیم. به هرحال دیدن بازیکنان در شرایط بازی مساله دیگری است.

او در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدید استقلال مثل ایمان باصفا، داوود حقی، میثم جودکی و عملکردشان در این دیدار اظهار کرد: البته درباره ایمان با صفا باید بگویم که اشتباه کرد مصاحبه کرد. به نظرم کمی برایش زود بود. به هرحال ما امروز شکست خوردیم و وقتی هم که شکست می خوری عملکردتان خوب نیست. بهتر است خیلی از این بازیکنانی که نام بردید پشتیبان تیم اصلی باشند تا مشکلات را حل کنند. اینکه مثلا مصاحبه کنند که می خواهیم مشکل استقلال را حل کنیم، واقعیت این است که آنها در این حد نیستند که مشکل را حل کنند. به هرحال باید در شرایط بازی قرار بگیرند تا خودشان را نشان دهند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شش ملی پوش و چندین غایب این تیم و بازیکنانی که در اردوی فعلی استقلال حضور ندارند، چیست، بیان کرد: در حال حاضر استقلال به چهار قسمت تقسیم شده است، یک قسمت مصدوم هستند، یک قسمت در تیم ملی امید هستند، یک عده در تیم ملی بزرگسالان هستند و یک عده ما هستیم که در تمرینات حضور داریم. به هرحال چاره ای نیست و باید ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد بازیکنانش راضی است، گفت: از بعضی راضی هستم و از بعضی ها راضی نیستم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال شایعاتی درباره اینکه خروجی های استقلال و ورودی ها این تیم مطرح شده، گفت: خدا گواه است که من ن لیست داده ام که نه بازیکنی را می خواهم و نه لیست دادم که فلان بازیکن را نمی خواهم. مترصد جذب یک جذب یک هافبک طراح خارجی هستیم همچنین یک دفاع راست هم باید جذب کنیم. نیم فصل را برای جابه جایی بازیکنان گذاشته اند و رفتن و آمدن بازیکنان چیز عجیبی نیست.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که علیپور گفته پرونده های شکایتی علیه سرمربی استقلال را بررسی می کند، اظهار کرد: ما که از خدایمان است که به این مسائل رسیدگی شود. وقتی چنین افرادی این کار را می کنند شما یقین پیدا می کنید که هم سال کار می کنید و هم اینکه راه تان را درست می روید. از این جهت خوشحالم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات