سرمربی تایلند معتقد است شرایط آب و هوایی برای کسب یک امتیاز مطلوب است اما کی روش می گوید ایران حتی بدون بازی تدارکاتی قادر به کسب همه امتیازات جدال با فیل های جنگی است.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تایلند معتقد است شرایط آب و هوایی برای کسب یک امتیاز مطلوب است اما کی روش می گوید ایران حتی بدون بازی تدارکاتی قادر به کسب همه امتیازات جدال با فیل های جنگی است.

روزنامه بانکوک پست چاپ تایلند در آستانه بازی تیم این کشور شرق آسیا با تیم ملی ایران (مصاف امروز، ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی) گزارشی از آخرین اظهارات مربیان دو تیم منتشر کرده است.

تاکید مربی تایلند به شرایط ایده ال اقلیمی تهران

در این گزارش از قول سوارچی جاتوراپاتوراپونگ، مربی تازه وارد «فیل های جنگی» (تایلند) عنوان شده است: بازی با بحرین و کسب برد یک بر صفر به تیم ما روحیه بخشید. بازیکنان ما به همین دلیل با روحیه به بازی با ایران می روند. تیم ایران دارای کار گروهی خوبی است. آنها احتمالا توسط ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حمایت خواهند شد. بازیکنان مان در زمین مقابله خواهند کرد. باید حتما صاحب یک امتیاز شویم. اگر پس از دو باخت از کویت و لبنان، باز ببازیم، تمام بخت ما برای مسابقات به پایان خواهد رسید.

او همچنین اظهار داشت: درجه حرارت اینجا چیزی حدود ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد است که برای ما عالی است.

کی روش دنبال هر ۳ امتیاز بازی با فیل های جنگی

این نشریه نیز گزیده ای از حرف های کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را منتشر کرده است.

به همین دلیل نوشت: هر بازی ملی به خصوص که در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا باشد، مهم است. از بازی با کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ چند ماه گذشته که بازی ملی نداشته ایم اما باید هر سه امتیاز بازی با تایلند را بگیریم. امیدواریم هواداران مان به ورزشگاه بیایند و آزادی را پر کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات