کی از نشریات چاپ ایتالیا صبح امروز (سه شنبه) از فروش سهام باشگاه اینتر از سوی ماسیمو موراتی به اریک توهیر خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا صبح امروز در خبری به نقل از ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر نوشت که سهام این باشگاه به اریک توهیر، تاجر مسلمان اندونزیایی که از مدت ها پیش در صدد این کار بود فروخته شده است.

کوریره دلو اسپورت در این خبر به نقل از ماسیمو موراتی نوشته است: توهیر پای قرارداد را امضا کرده است و طرفین به توافق رسیده اند. به زودی در یک کنفرانس خبری جزئیات این قرارداد اعلام خواهد شد.

موراتی در پاسخ به سوال خبرنگار کوریره مبنی براینکه آیا او همچنان رئیس اینتر باقی خواهد ماند یا خیر اظهار داشت: هنوز چیزی نمی دانم.

هنوز جزئیات دقیقی از اینکه آیا توهیر سهام باشگاه اینتر را یک جا خریداری کرده یا بخشی از آن را خریده اعلام نشده است اما او چندی پیش برای تبدیل شدن به یکی از سهامداران عمده نراتزوری ابراز تمایل کرده بود. گفته می شود که توهیر با خرید ۷۰ درصد از سهام اینتر، به سهامده اصلی این باشگاه تبدیل شده است.

توهیر ۴۳ ساله متولد جاکارتا است که تحصیلات خود را در رشته بازرگانی در آمریکا به پایان رساند و اکنون به طور مشترک مالک شرکت تجاری آسترا اینترنشنال است. توهیر در حال حاضر رئیس اتحادیه بسکتبال جنوب شرق آسیا است و در لیگ بسکتبال اندونزی که تا سال ۲۰۰۶ مدیر آن بود، نیز ۲ تیم دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات