مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار کمک از شورای شهر و شهرداری مانند آب در هاون کوبیدن است.

به گزارش افکارنیوز ، حمید زینی زاده در نشستی خبری در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی قبل از رویارویی با فولاد خوزستان عنوان کرد: برخلاف شایعه ها، همدلی و یکپارچگی در تیم موج می زند و تا به حال چنین اتحادی را در تراکتور ندیده بود و همگی برای شکست دادن فولاد یکدل شده اند.

وی در رابطه با ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان تیم افزود: برای دور ماندن از حاشیه ها از همه ی اعضای تیم به جز آقای جلالی خواسته ایم مصاحبه نکنند، برخی از بازیکنان از نظر سطح تاکتیکی حرفه ای شده اند ولی هنوز بلد نیستند به چه شکل باید مصاحبه کنند و معتقدم کسی که تصمیمات مربی را با" ظلم هیتلر" مقایسه می کند نباید مصاحبه کند.

زینی زاده ادامه داد: با اساتید دانشگاهی و پیشکسوتان رسانه استان صحبت خواهیم کرد تا کلاس های آموزش برگزار کنیم و نحوه مصاحبه کردن را به بازیکنان آموزش دهند.

وی تأکید کرد: رسانه ها، بدنه باشگاه هستند و به هیچ وجه تفکیک پذیر نیستند، مجموعه تراکتورسازی رسانه را در کنار خود می داند و یقینأ بدون حمایت رسانه و هواداران، کسب قهرمانی غیرممکن است.

وی درباره ی حواشی اخیر تیم اظهار کرد: به دنبال جمع کردن مستنداتی پیرامون درگیری رخ داده در تمرین روز شنبه هستیم و خبرهایی مبنی بر اخراج جواد کاظمیان اصلأ صحت ندارد و کمیته انظباطی باشگاه با توجه به آیین نامه بازیکن خاطی رفتار می کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: کمیته انضباطی تیم به دلیل غیبت مهدی کریمیان از دو بازی و پنج جلسه تمرینی، وی را حدود ۴۰۰ میلیون تومان جریمه کرده؛ البته این پرونده هنوز بسته نشده و منتظر هستیم این بازیکن مستندات خود را به کمیته استیناف ارائه کند.

وی درمورد نقل و انتقالات احتمالی تراکتور در نیم فصل رقابت ها بیان کرد: بعد از اتمام نیم فصل اول، درباره بازیکنان جدید یا لیست فروش با سرمربی صحبت خواهیم کرد و گمانه زنی های اخیر درباره ی لیست مازاد تیم صحت ندارد.

وی افزود: از جذب بازیکن خارجی ناامید شده ایم و تمایل هم نداریم بازیکنان مشکل دار سایر تیم ها را جذب کنیم.

مدیر عامل تیم تراکتورسازی در رابطه با شایعات جدایی کریم انصاری فرد در نیم فصل رقابت ها گفت: انصاری فرد به عنوان یک آذری دوست دارد در تراکتور بازی کند. وی تنها می تواند به تیم های خارجی ترانسفر شود و این شرط در قرار داد وی قید شده و مطمئنأ انصاری فرد تا پایان فصل در کنار ماست و به هیچ تیم داخلی نخواهد رفت و تمامی شایعات پیرامون این قضیه کذب است.

زینی زاده در خصوص شانس قهرمانی تراکتور در این فصل رقابت ها تأکید کرد: همه ی بازی ها حکم فینال دارد و باید با تمام توان کار کنیم و به نظرم قهرمانی در هر بازی مشخص می شود.

وی درباره ی انقادات سردار جعفری از عملکرد مدیریت فعلی تیم خاطرنشان کرد: آقای جعفری نگران تیم هستند و از ته دل می خواهند تراکتور فصل قهرمان شود ولی بهتر است انتقادات و پیشنهاداتشان را به صورت تلفنی با من در میان بگذارند و یا در حیطه ی وظایف خود اظهار نظر کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص وضعیت تیم های پایه تراکتورسازی گفت: تیم های پایه تراکتورسازی خیلی فعال هستند و حرف اول را در کشور می زنند. اجرای برنامه ی توسعه ی جوانان و استعدادیابی از اصلی ترین سیاست های باشگاه است و مطمئنأ سرمربی تیم به محض پیدا کردن فرصت مناسب از بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در نظر داریم جلسه ای با مدیران سایر تیم های استانی برگزار کنیم و بازیکنان جوانمان را برای پرورش یافتن در اختیار آنها بگذاریم و بعد از کسب تجربه کافی به تراکتور برگردانیم.

زینی زاده در مورد وضعیت مادی باشگاه عنوان کرد: به طور میانگین ۳۳ درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و تا به حال ۴ میلیارد اسپانسر نیز جذب کرده ایم و درصدد جذب اسپانسرهای بیشتر هستیم.

وی ادامه داد: اخیرأ با یک شرکت قرار داد بسته ایم و از هفته ی دیگر تخفیف کارت هایی با برند تراکتورسازی وارد بازار خواهند شد و امید داریم از این طریق، درآمد خوبی نصیب باشگاه شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات