خبیری:

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر گفت: عدم پیگیری مسئولان حضورمان در بازی ها را منتفی کرد برای فوتسال ارزش قائل نبودند.

به گزارش افکارنیوز ، محسن خبیری گفت: از عدم هماهنگی برنامه ها برای حضورمان در بلژیک هم خوشحالم و هم ناراحت، ناراحتی بابت اینکه باشگاه هلال احمر همکاری زیادی با دانشگاه آزاد داشت تا عازم رقابت های دانشجویان جهان شویم در همین راستا بازیکنانم مجبور شدند در ۲ نوبت سفری یک روزه به تهران داشته باشند، این سفر ما تاثیر مستقیم بر رقابت های لیگ برتر داشت.

نخستین بازی لیگ و همچنین رقابت برابر گیتی پسند درحالی انجام شدند که بازیکنان من خسته سفر بودند اما مسئولان به هزینه و زمانی که ما برای پیگیری برنامه صرف کردیم، توجهی نداشتند.

عدم هماهنگی مسائل مربوط به ویزاها توجیه قابل قبولی برایم نیست وقتی مسئولان دانشگاه آزاد چندی پیش در برنامه ای حضور ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها را پر رنگ جلوه دادند باید پیگیری ها بیشتری صورت می گرفت تا در لحظه های پایانی، این سفر لغو نگردد این در حالی اتفاق افتاده که برنامه های تیم بسکتبال تنظیم شده و ورزشکاران این رشته راهی بلژیک شدند و در این میان توجهی به زحمات فوتسالیست ها و سفرهای بی وقتی که به خاطر مسئولیت پذیری انجام دادند، نشد.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: زمانیکه تقویم سالانه ورزشی یک نهاد یا سازمان تنظیم می گردد مسئولان باید تمام تلاش خود را برای هماهنگی برنامه ها انجام دهند زیرا این مسائل در فرصت یک هفته به آغاز مسابقات غیر قابل حل است و وضعیتی این چنینی بوجود می آید این جاست که زحمات و مسئولیت پذیری باشگاه هلال احمر بی ارزش تلقی می شود اما از سوی دیگر با همه این شرایط خوشحالم که این سفر منتفی شد زیرا ۸ نفر از بازیکنان به این مسابقات عازم بودند که معنی آن لغو شدن تمرینات تیم به منظور آمادگی در رقابت های لیگ برتر بود. با توجه به فشردگی بازیها در بلژیک و سطح بالای رقابت ها به طور حتم در این مسابقات مصدوم داشتیم و همین امر باعث از بین رفتن روند صعودمان بود که در لیگ پیش گرفته ایم در حالیکه هدف اول و آخر ما حضوری مطلوب و قدرتمند در لیگ است و هیچ برنامه ای برایمان ارجح تر از هدف نخواهد بود. البته امیدوارم عدم حضورمان در بلژیک تبعات منفی نداشته باشد زیرا بازیکنان خود را آماده سفر کرده بودند و خانواده هایشان نیز به امید حضور قدرتمند آنها بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات