گزارش تمرین امروز پرسپولیس

چند بازیکن پرسپولیس در تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت های جزئی شدند.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین میلاد غریبی و امید عالیشاه، بازیکنان حاضر در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال کشورمان به جمع شاگردان دایی اضافه شدند.

* پیش از آغاز تمرین جلسه ای بین سعید شیرینی و بهمن دهقان و همچنین مولایی و پنجعلی برگزار شد.

* مجتبی محرمی امروز هم به تمرین اختصاصی پرداخت، کاپیتان پیشین پرسپولیس با لباس شماره ۸ قرمز و قدیمی خود در درفشی فر حضور پیدا کرد.

* در تمرین امروز هم مانند روزهای گذشته ۲ بازیکن تستی حضور داشتند.

* نکته جالب تمرین امروز پرسپولیس حضور کمتر از ۱۰ هوادار بود که در نوع خود رکورد محسوب می شود!

* علی دایی برخلاف تمرین روز گذشته با لباس ورزشی در ورزشگاد درفشی فر حاضر بود و به صورت مستقیم تمرین را زیر نظر داشت.

* حمیدرضا رجبی، بازیکن پیشین سایپا مهمان تمرین امروز پرسپولیس بود.

* محمد دایی و میثتم حسینی با تاخیر در تمرین حضور پیدا کردند.

* میثم حسینی حدود یک ساعت با فیزیوتراپ پرسپولیس به دویدن دور زمین پرداخت. حسینی بعد از این به تمرینات گروهی اضافه شد. زمانی که بازیکنان پرسپولیس در حال استراحت بودند، حسینی، شاکری، عالیشاه و غریبی به صورت اختصاصی تمرین می کردند.

* شاگردان دایی در تمرین امروز ابتدا به دویدن، گرم کردن و استارت های کوتاه و بلند مشغول شدند، در مرحله بعدی بازیکنان پرسپولیس به سمت ۳ دروازه به شوت زنی پرداختند و روی یک دروازه هم سانتر انجام می دادند. در آیتم پایانی هم فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین در دستور کار سرخپوشان قرار داشت. در این قسمت کری شدیدی بین بازیکنان وجود داشت که باعث شده بود تا برخورد در بازی زیاد شود.

در همین مرحله، صادقیان، علی عسگر و دهنوی دچار مصدومیت شدند و شوت محکم کفشگری هم به صورت دهنوی خورد تا بینی این بازیکن دچار خونریزی شود، البته این مصدومیت ها جدی نبود.

* پس از پایان فوتبال درون تیمی که با پیروزی تیم زرد پوش همراه بود بازیکنان این تیم شروع به کری خوانی کردند، در این موقع علیرضا حقیقی از خوشحالی زیاد بازیکنان تیمش را خیس کرد. بعد از این حرکت رضا حقیقی قصد کری خوانی داشت که با ممانعت محسن بنگر مواجه شد.

* تمرین فردا و پس فردا پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می شود و سرخپوشان پنج شنبه در هتل المپیک اردوی پیش از بازی با داماش را برگزار می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات