مربی تیم راه آهن سورینت:

مربی تیم راه آهن سورینت گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان مستحق باخت نبودیم.

به گزارش افکارنیوز ، کریم قنبری در کنفرانس خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و راه آهن سورینت، اظهار کرد: اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد، اکنون نتیجه بازی تساوی و یا برد به سود ما بود.

وی با بیان اینکه فاصله کم هر دو تیم حساسیت بازی را بیشتر کرده بود، افزود: در نیمه اول خوب بودیم اما برعکس جریان بازی این استقلال بود که گل اول را به ما زد.

مربی تیم راه آهن سورینت اضافه کرد: پس از دریافت گل دوم نتوانستیم نظم و آرامش را به تیم برگردانیم که متأسفانه در همین حین گل سوم را دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: استقلال تیم خوب و باتجربه ای است، اما اگر ما قدری هوشیارتر عمل می کردیم، قطعاً نتیجه بهتری کسب می کردیم.

قنبری ادامه داد: بازیکنان با تجربه استقلال خصوصا سهراب بختیاری زاده در کنار جوانان این تیم عملکرد قابل قبولی داشتند که در نهایت پیروز میدان شدند.

وی با بیان اینکه در شروع فصل تغییر ساختار داشتیم، گفت: اشتباهات داوری در ۱۲ هفته گذشته باعث بوجود آمدن بحران در تیم ما شد که این موضوع به تیم ما لطمه وارد کرد. امیدوارم در ادامه بازی ها به شرایط ایده آل خود برسیم.

مربی تیم راه آهن سورینت اذعان داشت: راه آهن از سال های دور به عنوان یک تیم ساختارساز شناخته شده است و همیشه بر روی تیم های پایه خود نظر دارد.

وی افزود: در نیم فصل رقابت ها برای اینکه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، قطعا در خط دفاع، هافبک و حمله دست به تغییراتی خواهیم زد.

قنبری در پایان متذکر شد: در ابتدای فصل آقای دایی سرمربی سابق راه آهن ۳،۴ بازیکن خوب تیم را به همراه خود به پرسپولیس برد و این موضوع قدری به تیم ما لطمه وارد کرد، البته فوتبال ما حرفه ای بوده و نمی توان گفت یک بازیکن برای همیشه متعلق به یک تیم است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات