فیروز کریمی در این برنامه با انتقاد از کی روش گفت: «اگر یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بود، قبل از سه بازی آخر او را برکنار می کردیم. »

به گزارش افکارنیوز ، برنامه ورزش از نگاه دو مجددا روی آنتن رفت و این بار با تیمی کاملا متفاوت نشان داد حرفی برای گفتن دارد.

اولین برنامه از سری جدید ورزش از نگاه دو را پژمان بازغی، بازیگر خوب کشورمان آغاز کرد و در کنار بازغی، فیروز کریمی قرار داشت که از چهره های محبوب فوتبال کشورمان است. پس از چند دقیقه گپ زدن، مجری اصلی برنامه که پیمان یوسفی بود به همراه محمود عبداللهی از خبرنگاران کشورمان به این جمع اضافه شدند.

موضوع اصلی برنامه، بازی ایران و تایلند بود که در این بخش فیروز کریمی، به عنوان منتقد کی روش ظاهر شد و بازغی تا حدی که در توانش بود از کی روش دفاع کرد.

فیروز کریمی در نقش مدافع مربی وطنی حاضر شد و گفت: «ما در زمان قلعه نویی و مایلی کهن هم بهتر بازی می کردیم. اگر جای کی روش مربی ایرانی روی نیمکت بود، قبل از سه بازی آخر او را برکنار می کردیم. »

بازغی وقتی دید جو به نفع مربیان ایرانی در حال تغییر است، از نداشتن بازی های تدارکاتی گفت و سپس کمی هم از زیبا بازی نکردن تیم ملی انتقاد کرد.

فیروز کریمی چندین بار در حین صحبت هایش گفت: «کاش خود کی روش هم بود که لازم نباشد ما یک طرفه به قاضی برویم. الان می خواهم بدانم بازیکنانی که کی روش از خارج آورده بهتر از پیام صادقیان و عالیشاه و بختیار رحمانی هستند؟ »

اولین برنامه از سری جدید ورزش از نگاه دو نشان داد این برنامه حرف های زیادی در آینده خواهد داشت و دیگر مانند گذشته صرفا یک برنامه آنتن پرکن نخواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات