سنگربان باتجربه تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد شاید در ماه ژانویه از جمع سپیدپوشان سانتیاگو برنابئو جدا شود.

به گزارش افکارنیوز ، ایکر کاسیاس، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید که تمامی دوران حرفه ای اش را در تیم اول شهر مادرید بوده در ۹ ماه گذشته جایگاه ثابتی در این تیم نداشته و در بیشتر موارد دیه گو لوپس درون دروازه کهکشانی ها ایستاده است. کاسیاس که در سال های اخیر همواره دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا بوده نمی خواهد با بازی نکردن در رئال شانس بازی کردن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست دهد.

کاسیاس در خصوص بازی نکردنش در تیم رئال مادرید گفت: البته که دوست دارم بازی کنم ولی با این حال به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم چون او است که تصمیم می گیرد چه کسی درون دروازه بایستد. بازیکنان خودخواه همیشه می خواهند بازی کنند ولی بازیکنان حرفه ای خوب هر اتفاقی که رخ دهد تابع تصمیمات مربی شان هستند. دوست دارم در رئال مادرید بمانم، چون حضور در این تیم رویای کودکی ام بود.

وی افزود: تا جایی که می شود باید سخت تمرین کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. وقتی بازیکنان پا به سن می گذارند فکرهای زیادی از ذهن شان گذر می کند. من انسانم و فقط یک فوتبالیست هستم. ۹ ماه بازی نکرده ام و طبیعی است که فکرهایی به ذهنم خطور کند. من که یک ماشین نیستم!

سنگربان ۳۲ ساله کهکشانی ها تصریح کرد: البته که می خواهم در مادرید بمانم و با این تیم به عناوین بیشتری برسم. از کودکی آرزوی من بازی در این تیم بوده ولی ممکن است روزی تصمیمی جدید بگیرم. امروز هدفم این است که بجنگم و هر روز بازی کنم. اگر نتوانتم به هدفم برسم در ماه سپتامبر نزد رئیس باشگاه خواهم رفت و بدون در نظر گرفتن اتفاقات کریسمس درخواست جدایی از این تیم را خواهم داد. این در حالی است که تصمیم گرفته بودم که برای مدت طولانی عضوی از تیم رئال باشم.

ایکر کاسیاس در پایان خاطرنشان کرد: اگر تا ۳ ماه آینده شرایط تغییر نکرد و دوباره در خصوص ادامه همکاری از من سئوال شود شاید پاسخم این باشد که برای ترک رئال مادرید متقاعد شده ام.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات