بیت آشور پشتوانه خوبی برای تیم ملی است

کارشناس و مربی فوتبال گفت: با این شرایط تیم ملی در جام جهانی کار سختی برای گل زدن مقابل تیم های بزرگ را دارد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین عبدی با اشاره به بازی تیم ملی برابر تایلند گفت: در نیمه اول اصلا بازی جالبی از سوی تیم ملی ندیدیم و تیم ما بی برنامه بود. درباره ناهماهنگی هم که نیازی به گفتن نیست و فاصله زیادی نسبت به بازی های قبلی داشتیم.

وی افزود: به نظرم تیم ملی تایلند اگر در صحنه گل اول، روی اشتباه خط دفاعی دروازه اش باز نمی شد ما حتی نمی توانستیم گل دوم را بزنیم. چون بعد از گل اول تایلندی ها از هم پاشیدند و این به هم ریختگی باعث شد تا بازیکنان ما از این فرصت به خوبی استفاده کنند و گل دوم را هم بزنند.

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه با توانایی بازیکنان تیم ملی می توانستیم بهتر از این ها بازی کنیم، تصریح کرد: مطمئنا در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به نیمه اول انجام دادیم اما عدم هماهنگی پررنگ ترین نکته بازی تیم ملی بود. با توجه به این مسائل و نمایشی که تیم ملی داشت، باید از حالا برای جام جهانی نگرانی داشته باشیم و به نظرم مقابل تیم های بزرگ شرایط سختی خواهیم داشت و برای گل زدن به مشکل می خوریم.

عبدی گفت: بی برنامگی در تیم ملی مهم ترین مورد بود و به نظرم دفاع چپ و راست نتوانستند به هافبک های کناری برای نفوذ کمک کنند. در جلوی تیم ملی هم مهاجمان می خواستند با تعداد پاس های زیاد دفاع تایلند را به هم بریزند اما موفق نبودند.

وی درباره اولین حضور بیت آشور در تیم ملی و نمایش او عنوان کرد: در این بازی که چیزی معلوم نبود، اما همین که آمد و اولین بازی را برای تیم ملی انجام داد، بسیار خوب بود. اکنون او هم جزو بازیکنان تیم ملی است و می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشورمان محسوب شود. به نظرم هر کسی که ایرانی است و در هر کجای دنیا بازی می کند، در صورتی که می تواند کمکی به تیم ملی کند باید بیاید و سرمربی تیم ملی هم حق دارد هر بازیکنی را می خواهد به تیم ملی فرا بخواند. به نظرم بیت آشور در چند دقیقه ای که در زمین بود فرصت چندانی پیدا نکرد که خودش را نشان دهد و مطمئنا در آینده و با هماهنگ تر شدن می تواند به تیم ملی کمک کند.

انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات