صادقیان؛

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «روز گذشته بازی فوق العاده ای انجام دادم ولی با نظر دایی تعویض شدم. »

به گزارش افکارنیوز ، پیام صادقیان در خصوص بازی با داماش اظهار داشت: «به نظر من روز گذشته در یک بازی نفس گیر و سخت عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و در کل یکی از بهترین فوتبال های پرسپولیس در فصل جاری را هواداران دیدند. »

وی افزود: «ما در دیدار مقابل داماش هم هماهنگ بودیم و در حالی که در بازی های لیگ وقفه افتاده بود، خیلی خوب همدیگر را پیدا کردیم که در نتیجه مزد زحماتمان را با دو گل گرفتیم. »

صادقیان ادامه داد: «درست است زدن دو گل به داماش هم بد نبود اما ما می توانستیم با گل های بیشتری و حداقل دو گل دیگر داماشی ها را بدرقه کنیم اما راضی هستیم به رضای خدا و مشکلی بابت نتیجه نداریم. »

صادقیان درباره عصبانیتش در بازی روز گذشته تصریح کرد: «به نظرم من روز گذشته عملکرد خوبی داشتم و خدا را شکر توانستم به اندازه خودم به تیمم کمک کنم اما در سه صحنه در هنگامی که در حالت ضدحمله بودیم ناگهان بازیکنان حریف به هدف پای ما حرکت می کردند اما داور هیچ خطایی نمی گرفت. »

وی افزود: «اوج کار در صحنه ای بود که توپ به دست حریف خورد. کمک داور پرچم زد و هند واضح را دید اما داور سوت نزد به همین دلیل من هم عصبی شده بودم اما همه چیز تمام شد. در کل نتیجه بدی نگرفتیم و باید این نتیجه ما ادامه دار باشد. »

مهاجم قرمز پوشان یادآور شد: «ما با رسیدن به رده دوم جدول کارمان سخت شده و باید با یک برنامه ریزی بهتر در آینده بهتر باشیم و ببریم و به سقوط از جدول فکر نکنیم. »

مهاجم قرمز پوشان در پاسخ به این سوال که چرا دقیقه ۶۷ تعویض شدی گفت: «از تعویضم ناراحت نیستم اما در این بازی خیلی خوب کار می کردم و همه دیدند حتی فوق العاده بودم اما علی آقا تصمیم گرفت که تعویض شوم و من هم گوش کردم و مشکلی ندارم. »

صادقیان درباره احتمال حضور مسلمان و حدادی فر در پرسپولیس نیز تاکید کرد: «به نظر من در مورد این مسائل حرف نزنم بهتر است. گفتند من می خواهم این آقایان را به پرسپولیس بیاورم. اصلا این موضوع چه ربطی به من دارد. فقط از من مشورت گرفتند که من هم نظرم را دادم. حتما بازیکنان با عقل خودشان تصمیم می گیرند و آمدن حدادی فر و مسلمان به پرسپولیس یا نیامدنشان به من هیچ ربطی ندارد. من چه کاره ام که درباره موضوع تصمیم گیری کنم یا این کار را انجام دهم. خودشان می دانند و بس. »

صادقیان در پایان یادآور شد: «خوشبختانه روز خوبی را پشت سر گذاشتیم اما من مطمئنم در بازی های بعدی خیلی بهتر از این خواهیم شد. البته ما قبل از نیم فصل باید جایگاهمان را در بالای جدول استحکام ببخشیم و سپس در نیم فصل دوم که جای هیچ اشتباهی نداریم با قدرت تر به میدان برویم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات