سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «داور بازی باید زمین را مدیریت کند، به خصوص داور چهارم که نباید عصبی شود و باید سر جای خود بنشیند. »

به گزارش افکارنیوز ، سعید شیرینی درباره دیدار پرسپولیس - داماش گیلان اظهار داشت: «خدا را شکر بازی خوب بود و همین که هواداران به تیم شان امیدوار شدند و پرسپولیس به ظرفیت بالای خود رسید، خوب است. »

وی با اشاره به اعتراض علی دایی به داوری گفت: «در هر صورت هر مربی به داوری اعتراض می کند و دیدید که مربی داماش هم به داور معترض بود. به نظرم داور باید زمین را مدیریت کند. به خصوص داور چهارم که نباید عصبی شود و باید سر جایش بنشیند. »

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری بین هواداران، تصریح کرد: «فکر نمی کنم هوادارن ما شروع کننده بودند. ابتدا هواداران داماش که از پشت تماشاگران ما رد می شدند شروع کردند و بعد هم درگیری پیش آمد که با وساطت نیروی انتظامی این مشکل برطرف شد. »

شیرینی در خصوص این که صادقیان دست وی را روی نیمکت رد کرد و آیا مشکلی میان او و این بازیکن پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: «پیام صادقیان خیلی من را دوست دارد و مشکل خاصی بین ما نیست. من همیشه دستم را برای بازیکنان دراز می کنم اما احتمالا پیام ندیده است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات